27
8.3.2020
Çayı Şekersiz İçenler Terör Örgütü
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      metehan777
      Evde, misafirlikte veya ortamlarda sıkça gördüğümüz çayı şekersiz içenlerin mensup olduğu gruptur. üzerine bir de "abi çay şekerli içilir mi ya?" sorusunu kullanılar ve sizi küçümserler ki aman allahım. çay geldiğinde hemen çayı neden şekersiz içmeniz gerektiği ile başlayıp şekerin zararlarından bahsederler. Muhabbet bu şekilde uzayıp gider. Muhabbete bir şekilde ortak olmak istersiniz ama nafile. En iyi ve doğru bilgiyi onlar bilir ve onaylamanız gerekir.
        benbirneyim
        hele bi de bir kafede iken garsonun getirdiği çay tepsisine şekerli hızlıca geri bırakanları yok mu.
          lulle
          Başlığa bayıldım yalnız ben de şekersiz içiyorum ama sevmiyorum sağlık sebeplerinden ötürü benim ki yoksa çay şekerli içilir
            bu-ne-simdi
            Öhüm öhüm! Ben de çayı şekersiz içiyorum. "Şekersiz çay içilir mi?" Bal gibi de içiyorum.
              wisletful
              Çaysız şeker mi içilir '' diyerek üçüncü şekersiz çay gününde bir daha çaya şeker atamamak :))
                utumasasiilekayanadam
                Şekersiz içiyorum şekerli içenlere muhalefet olmuyorum kim nasıl içerse içsin
                  kuyinist
                  Yaklasik 3 senedir sekersiz iciyorum. Sekerli icenler cayin tadini almiyor ki. Sekerin tadini aliyorlar. En kisa surede sekersiz icmeye alisin hemde kilo verdiriyo denendi onaylandi..
                    hayatikayanadam
                    Bir şeyi anlamadım. Ekşide açılan başlıklar ve altına yapılan yorumlar tamamen aynı. Neden? Bu arada; çay tabi ki şekersiz içilir. Şekerli sıcak su iç ama şekerli çay içme
                      ilk-insan
                      Gördüğüm en cool şey etkilenmemek elde değil
                        steteskop.gel
                        https://youtu.be/P1bEkjMCOK8
                        https://youtu.be/P1bEkjMCOK8
                        Aynı bu şekil olurlar 😂
                          morgennstern
                          Kaşıkların uçuştuğu bir ütopya.. Güzel..
                            nickiharuto
                            Bende alıştım şekersiz çaya zor oldu ama oldu işte
                              nediorsako
                              ÇAY ŞEKERSİZ İÇİLİR... söylemi ile kolaların üzerinde yazan SOĞUK İÇİNİZ yazısı insanları koşullandırmaya ve de Yahşi Batı filmide geçen replikte ki gibi "insanları zabtırapt altına alma" adına yapılan eylemlerdir. Bundan mütevellit -Bırakınız içisinler, nasıl içerlerse öyle içsinler. Not: Ben de şekersiz içenlerdenim ;)kıps
                                lona
                                Bende o örgüttenim :)
                                  bssso
                                  Amk sanki petrus içiyorlar öyle bi roller
                                    erisandre
                                    uyesiyim, gereksiz gururu asiri sacma ama hos ajxkflclc
                                      nobody1
                                      Yau şekersiz çaymı içilir...
                                        patiklipenguen_
                                        Şekersiz çaya alıştıktan sonra anlıyorsunuz çayın tadını şekerli çay size şerbet gibi geliyor.
                                          sucpesinde
                                          Ben de bu örgüte üyeyim🙋🏻‍♀️
                                            jewpacabra
                                            5 sene önce meşrubatlarda şeker kullanmayı ve alkol harici gazlı içecek tüketmeyi bıraktım, müthiş kilo kaybı sağlıyor. Ki bunda ben böyle yapıyorum siz de böyle yapın terörüne girecek olsam veganlığımdan yola çıkar kanser ederdim herkesi. Yapmayın abi, gerek yok herkesin işi başından aşkın aq
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.