67
17.9.2020
Canlı Derste Yaşadığınız Komik Anınız
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      lucrecia_
      Benim başıma gelmedi ama arkadaşımın mikrofonu açık kalmıştı annesi kapıyı açıp "Bu karının anlatması daha bitmedimi dışarı çıkacaz hadi"demişti arkadaşımda bagirmisti tamam bee bekle diye
        buse01
        Din dersindeydik, ben din dersinde aktif bir öğrenci değilim dinlemem bile, ders önümde açık arkadaşımla yazışıyorum sesli mesaj gönderdi mikrofonu kapattım sandım ama becerememişim açtım mesajı sen bana kız ayarla ben sana erkek diyo çocuk sesli mesajda, bunu hoca duydu nasihatler bağırtılar falan arkadaşlarım da gülmekten yıkılıyor 3 gün önce oldu bu olay o derse girmeme kararı aldım çünkü baya utandım.
          niala_
          arkadaşımın mikrofonu açık kalmış kardeşiyle kavga ediyordu geri zekalı dedi hoca da kardeşinle oyle konuşma dedi oda hocam benim kardeşim hak ediyor demişti.
            eefenizz_
            Mikrofonu açık unutmuşum bende kankama yazıyodum dersteyken sonra o bişey yazmıştı bende hasiktir dedim hoca efe kendine gel diyince mikrofonun açık olduğunu hatırladım djfjfjf (tüm sınıfa rezil oldum ve bu dün yaşandı fjfnf)
              uzgunsaripapatya_
              okulumun zoom dan veli toplantısı vardı bi tane atletli amcamızın karısı "hadeeoow yemeğee" dediydi amcamız da "bekle la garıııığğ" dediydi ve biz kahkaha atıyoduk😂😂
                _you_are_my_cure_
                Canlı ders yaparken arka planda bir pubg oynuyordum.O da silah sesleri falan derste duyulmuştu ama benim olduğumu hala bilmiyorlar
                  pasifikaqueen
                  derste canım sıkılmıştı , bilgisayardan derse giriyordum bende telefondan bir oyun açtım , mikrofonun sesi açıkmış , ve telefonumunda sesi fulldeymiş oyunun açılış sesi geldi . Hoca bir duraksadı, herkes gülmeye başladı. Öğretmen de "derse odaklanalım "dedi . Bende mikrofonu kapatıp , oyun oynamaya devam ettim .(Ders bedendi , cidden benden dersi var , şaka gibi hshs)
                    utumasasiilekayanadam
                    Canlı ders nedir?
                      muzlu-pasta
                      Dersteyken soru cevaplıyordum küçük kuzenim odaya girip abla ben altıma isedim demişti😑
                        gfb_efe621
                        Hiç başıma olay gelmedi.
                          luciferin_kizkardesi
                          Fizik dersindeydik sonra 9-D sınıfındaki bir kız kendi kendine söyleniyordu dedi ki "of of bu hocanın anlattığını hiç anlamıyorum. İyi ki YouTube hocaları var yoksa tüm derslerden kalmıştım" sonraki temel dini bilgiler dersinde yine aynı kız hoca sorunuz vad mı dediğinde " hoca sorunuz var mı diyor anlamadığım konudan nasıl soru sorabilirim amk " Coğrafya dersinde de oğlanlar trol olmuştu. biri adını Memati baş yapmıştı. Diğeri adını Polat Alemdar olarak değiştirip bir replik açmıştı sonra hoca adını değiştir olum demişti o da " hocam abim yaptı ben değiştirmeyi bilmiyorum" diyip kahkaha attıktan sonra dersten çıkmıştı. Aynı canlı derste oğlanın biri beni görmeden yavşamıştı dksksksksm Neyse bende canlı ders olayı bitmez okuduğun için sağol ve iyi geceler 🌙
                            benita
                            Her iki durumda da öğretmenlere olan tavrın komik olduğunu mu düşünüyorsunuz?
                              dr_harleenquinzel
                              mikrofonunuz kapalı olsa bile bilgisayarın ve ya telefonun sesini duyabiliyorsunuz.Yani bir yandan canlı derse girip bir yandan da başka işle uğraşan birinin ne yaptığını duyabiliyorsunuz.Böyle bir şey olduğunu bilmiyordum.Bilgisayarın sesi sonuna kadar açıktı.Bu çocuk Amerikan olsaydı beğenirdiniz dimi videosunu izlemiştim. Bir de bir arkadaş kardeşiyle kavga ederken mikrofonu açık kalmıştı.
                                ozlmli
                                mezun olduk beya
                                  domatescokpahali
                                  sonra beni bir gülme aldı ay aman Allahım yaw hee he
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.