34
6.10.2020
Caiz Değil Diyerek Erkek Hastaya Bakmayan Hemşireler
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      tam1peach
      Madem caiz değil....... evladı o zaman sana uygun Bi işte çalış. Erkek hasta tedavi için bunları zorlasa bu sefer cinsel organını açarak tecavüz girişiminde bulundu diye haber yaparlar. Türkiye mi Arabistan mı Belli değil
      https://t24.com.tr/haber/iddia-mersin-sehir-hastanesi-nde-kadin-hemsireler-caiz-degil-diyerek-erkek-hastanin-sondasini-degistirmedi,907483
      https://t24.com.tr/haber/iddia-mersin-sehir-hastanesi-nde-kadin-hemsireler-caiz-degil-diyerek-erkek-hastanin-sondasini-degistirmedi,907483
        lovewkoko
        şaka gibi olay ya. kadınların sesini duymak haram diye hakim savcı avukat öğretmen falan da olmasınlar. komple kapatalım kadınları eve. kesin çözüm. lütfen alınmayın, lafım böyle davrananlara.
          xlethex
          I. Cihan Harbi ve İstiklal Harbi'nde cephede yaralı askerlerin bakimini yapmaya koşan Ayşe'lerden, Fatma'lardan, caiz değil bakamam diyen örümcek kafalılara... Kemikleri sızlar o insanların be...
            duyarplus
            Bu olay küçük bir ilçede olsa ve erkek hemşire de olsa belki* anlayışla karşılanabilirdi çünkü küçük ilçelerde herkes herkesi tanıyor ve sürekli denk geliniyor. Ancak şehir hastanesinde olması abes. Arkadaşı kdh servisine verseler 2 aya tüm sondaları bana verin yeter ki eski görev yerime döneyim der.
              benita
              Ne yorum yapsam bilemedim :)))))
                cinayetvaraga
                Hiç tükenmiyorlar aksine çoğalıyorlar.
                  badideasensei
                  Çalışma o zaman. Hipokrat yemini etmiş bir doktor vardı. Kadın yani hastane de değil sağlık ocağı muayene edip yollayacaksın . Yaşlı bir amcayı odaya dahii almadı günah diye... Sen bence istifa et. Çalışma tabi buna çalışmak diyorsan. Maaşı alırken caiz maiz dinleyen yok ama oh.
                    hickurusu
                    Ne zaman biteceksiniz acaba. Kardeşim madem caiz bu mesleği neden seçtin. Yazık bu kafalar yüzünden hakeden insanlar işsiz be işsiz.
                      muzlu-pasta
                      Bunlar ölürken erkek doktorlar müdahale etmesin caiz değil
                        dr.rock
                        Muhtemelen başka bşi vardır, sonda takmak sıkıntılı olabiliyor, görevi tabi ama bazen zor, ters anına denk gelmiş işi devretmiştir, insan onlarda, eğitimleri boyunca erkeklerle muhatap oluyorlar zaten. Böyle durumlar çok nadirende olsa yaşanabiliyor tabi dipnot düşeyim... Tabip odası gereken cevabı vermiş Tıbbın Dili dini ırkı cinsiyeti yok
                          _umut_
                          Çüş dedim başlığı okuduğumda. Harbiden şu uydurma din kurallarının sonu yok mu ya ? Bence biri şunlara söylesin, kuran ı baştan yazsınlar olsun bitsin. Ben bir de şuna takılıyorum : bizim insanımız neden işine gelmediği her konuda dine sığınıp palavra sıkıyor ? Ben erkek hastaya bakamıyorum de meslekten çık git kadın doğumda çalış, git kız yurdunda revirde çalış. Fakat mantıkı bir bahane bulamadığın her şeyde dine sallama. Zaten bu kadar basit kuralları olan dinimiz bunun gibiler yüzünden bu kadar dallı budaklı karman çorman oldu
                            absurdizm
                            Hxnsbxbamnz vay anasını jdjsndbsmmsms
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.