33
11.11.2020
Burda Ben Ne Diosam O!
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      nobodyy1
      Tabi canım.. burayı bi de 5 ay önce falan görseydin. HER ŞEYİ diyebiliyorduk, karışan falan da yoktu yani.. yok, hayır. Ya ne banlaması, ne hesap silmesi, ne diyorsunuz siz?! Ayıp..
        mevsimlerdensnbahar61
        Hele laflara bak laflara işin gücün yaygara
          cinayetvaraga
          kim açtı lan bu başlığı? Ne diyor bu değişik?
            who_am_i
            Yaşamaya hevesim yok ama çayır çimen koşasım var
              palmiye
              Bir şeylerden bıktım ama ne olduğunu bulamıyorum.
                meyvesebze
                Sen kimsin mk yazmaya gelmistim Biri yazmistir die bekliodum Kimse yazmamis Ben yazdim Benden sonra gelen sen kimsin mk yazmaya geldim ama yazmislar diebilir Ben hallettim simdilik Gidiorum
                  dr.rock
                  Neden öyle yapıyorsunuz akşam yapın
                    eefenizz_
                    Başlığı kim açtı? hbxjdmcj
                    /
                    0

                    Tarihe Göre

                    İçerik bulunamadı.