Bu Sıcakta Klima Açmayan Taksici
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      plazacalisani
      İki toplantı arası bir yere yetişeceğim, hemen taksiye attım kendimi. Ama İstanbul’da olanlar bilir, hava ölesiye sıcak. Ağlamak istiyor insan. Taksici de inatla açmıyor klimaları. E trafik de var öyle hızlı da gitmiyor ki biraz esinti olsun. Esinti olsa da sıcak esecek zaten o ayrı. Söyleyemedim açar mısınız diye. Neden? Çünkü kavga edersek ve inersem nereden bulacağım başka taksi. Kendime de kızdım zaten.
        ern06
        Niyeti başkadır onun
          garavel_usta
          Şimdi bu taksici klima mı açmıyor cam mı? Başlık ve girdi biraz çelişmiş gibi.
            bay_tonymontana
            uber var korsan var sarı taksiden daha konforlu ve lüks hem ucuz tavsiye ederim.
              makeup_melis
              Abimle istanbulu turluyoruz, çıkalım gezelim diyorum diyor ki; ne güzel işte arabanın içinden gezip görüyoruz diyor. Tamam bunu geçtim Arabanın içinde camları bile açmıyor hava çok sıcak, bunalmıştım resmen. Bi kendi camı hafif aralık açık o kadar. Klimayı da açmıyor. diyorki; arabanın benzini daha hızlı bitiyormuş, tamam doğru olabilir belki ama insanların canı sıkılıyor arabanın içinde. :))
                abdes_terligi
                knk burada 44 dereceye filan çıkıyo sıcaklık istanbul yine iyi bence
                  yabadabadu
                  benzin gidiyor
                    samyeli90
                    O zaman cam açarız ama yol trafik akmıyorsa sorun tabi
                      ulanayca
                      sanki kendi cebinden veriyo.
                        cellsyuss
                        Klima çarpar klişesini bulanı ayrı, bu klişeye inananı ayrı, bu klişeye inanıp arabada pişeni ve bizleri de pişireni ayrı.. Anladınız gerisini.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.