25
29.12.2020
Bu Sene Zorunlu Olarak Evlerimizde Küçük Gruplar Halinde Gireceğimiz Yılbaşında Yapılacak En İyi Şey
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      gizemino
      Malumunuz bu sene yılbaşında zorunlu olarak evlerimizde ve ya birkaç arkadaşımızla ya da ailemizle birlikte gireceğiz. Normalde yılın en eğlenceli kısımlarından biri olan yılbaşı gecesi için bu sene ne yapsak diye düşünüyoruz harıl harıl. Her sene çok sayıda insanla kutlamaya alışkın biri olarak beni fazlasıyla zorluyor bu durum. O yüzden sizden kutlama önerileri almaya geldim. Her ne kadar kısıtlamalar olsa da 2021'ye daha umutlu girebilmek için keyifli bir şeyler yapmak istiyoruz ailemle birlikte. İlk etapta güzel bir yemek ve üstüne film izlesek mi düşündük fakat aile ile film izlemek biraz zor oluyor maalesef. Bunun üzerine madem sahip olduklarımıza şükrettiğimiz bir yıl oluyor o zaman çocukluk fotoğrafları ve videolarını izleyerek eskiyi yad ettiğimiz bir akşam olsun dedik. Yıllardır arkadaşlarımla kutladığım için sakin ve aile ile geçecek yılbaşı için de heceyanlıyım. Sizce bu sene yılbaşında yapılabilecek en güzel aktivite nedir?
        me_out_bye
        Mutfakta yemek yemek.
          caresizcare
          Çay demlemek olur mu
            _gizem_
            yatmak ağlamak dioya bakmak instagrama bakmak belki ibo şov izlerim mısır patlatırım ya da sadece uyurum... falan
              ladydisko
              iyi yemek film uzaktan toplu oyun arkadaşlarla bir de paraya acımayıp iyisinden şampanya
                busrawashere
                tabii ki ibo show izlemek o gün var ya o günü nası bekliyorum
                  visnelikapkek
                  Dizi izlemek gibi duruyor
                    gulfemkaya
                    Bence bu kutlama işlerine çok bir anlam yüklemeye gerek yok. Pijamalarını giy rahat rahat takılarak güzel bir diziye başla. Zamanın nasıl geçtiğini anlamazsın zaten
                      kaaninteyzesi
                      Üzgünüm saldım zehri... Bunu izleyip oynaya oynaya girerim
                      https://youtu.be/8-zL5So9BFE
                      https://youtu.be/8-zL5So9BFE
                        nickimdebileolmaz
                        Yıl başı kutlaması neden bu kadar önemli anlamış değilim.
                          lydia-bad-mood
                          Tombala, okey, pis yedili gibi oyunlar oynamayı düşünüyoruz.
                            cinayetvaraga
                            iyi bir film güzel olacak.
                              gregory_
                              Güzel bir konser ve nemiroff iyidir.
                                eski_bi_tanidik
                                Bi tanıdığım gelecek bize bi ablam belki arkadaşım da gelir. Yarın oyun abur cubur alcaz fln ertesi gün de pasta börek akşamına oyun dıkınmak falaan filan Böyle işte 😁
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.