Bu Konu Erkekleri Anlamayan Karşı Cins İçin
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      me_out_bye
      Dışarıda kalabalık bir yerdesin gidiyorsun farzet diyelim var ? Aniden daşdaşın kaşındı AMA NASSSSIIILLL KAŞINIYOR öyle durulamaz bir hal. Sinek sokuyor sanki neredeyse acı var. Kıl mı dönmüş batıyor kaşındırıyor ne bilelim Allah'ın işi 🤷🏻‍♂️😅 Ve otobüstesin kalabalık yine giderken öyle aklına bişe geliyor bakmışın istemeden özel bölgelerde hareketlenme olmuş. Ereksiyon olmuşsun hafif Allah'ın işi bak sen şimdi 🤷🏻‍♂️🤪 İneceğin durakta geldi kalkıp inmen lazım önünde arkanda insanlar var kalabalık hatta ömde bir teyze duruyor kapının önünde o da inecekmiş. Ne yaparsın söyle bakıyım ? Tabi rahat olunca sıkıntı yok gülüp geçiyonuz. -- Gerçi sizinde sıkışacak bir şey yok ama memeler kaşınabilir doğru şimdi 🤔 Hiç publcte meme kaşıntın tuttu mu? Ne yaptın garc gurc kaşıdın mı? Bu da + soru olsun 😅🙂🤔🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♀️ - Hiç genç görmedim ama meme kaşıyan teyze çok gördüm galiba arada 😅
        moon_night
        gülmekten okuyamıyorum aw bi saniye skfjjdfd
          disi.ejderya
          Biz sizi anliyoruz zaten. Olur olmadık yerlerde yukselmeniz. Birde belli olmasın diye ic camasirin arasına sikistirmaniz. 😅 Bu arada hic meme kasimadim
            kafatamircisi
              blondewitch
              Hahaha evet teyzeler ve amcalar genelde çok takmadan kaşıyorlar. Üzücü bir durum kalabalık ortamdaysan. :D
                eo110
                Yöntemleri var çaktırmadan kaşıyacaksın napcan başka. Hem boşver desinler eli s.kinde geziyor diye. 3 tanesi 50 lira olan boxer giymeyecegiz. Hareketlenme mevzusuna gelince yukarı yonlendirmekte fayda var 🙂
                  cinayetvaraga
                  kaşı ibo kaşı. şu hayatta derdin bu olsun be. insanları rahatsız etme yeter be kardeşim. kaşımak baska avuçlamak başka
                    eliymalik
                    ciddiye alıp cevap veriyorum: abartmamak ve göze sokmamak şartı ile yapılabilir. mesela kızlar tayt ve dar pantolonu çekerken götlerini sallıyorlar, gözümüze sokuyorlar biz niye bir şey demiyoruz? şahsen benim hoşuma gitmiyor, en azından istemediğim zamanda istemediğim yerde olması. böyle şeyleri tartışmak zaman kaybı. metroda sokakta vs insanlar bir yerlerini kaşıyabilir, dokunabilir, düzeltebilir ve çeki düzen verebilir. çok abartmamak şartıyla.
                      melina26
                      yani yapacak bişey yok kaşıyoruz çaktırmadan çanta düzeltirken değişik değişik şekillerle 😆
                        patronicee
                        Ne dertmiş arkadaş, düşman başına. İyi ki bizim memeler olur olmaz herşeye kalkmıyo, yoksa ben füze atarak gezerdim herhalde.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.