30
24.6.2020
Bu Başlıkta Dedelerimizin Vizyonsuzluk Örneklerini Paylaşıyoruz
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
İlla herkesin dedesinin tutsa da yatırmadığı bir kupon, bedava da olsa almadığı ileride değerlenen arsa veya iş fırsatı vardır. Bizim rahmetli üç kuruşla beş kuruşla para mı kazanılır diye zamanında Edirnekapı dolmuşu plakasını bedavadan bi tık yüksek paraya almamış. thnx granpa ^^
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Allahım yarabbim adam olmuş bir de arkasından konusuyo yaa böyle torunum olacağına ölerim daha iyi
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
annemler 9 kardeş 6'sı erkek. erkekleri evlendireyim diye tarla satmaya başlamış, salak dayılarım iş kursun diye de satmış. 3'ü boşandı geri kalanı bi baltaya sap olamadı. kendisi de ölmeden bu şerefsizlere mal mı bırakılır diyip geri kalan malı da bi güzel yemiş. tertemiz kapatmış konuyu. canım dedem benim toprağın bol olsun.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
İki paket sigaraya şuan aşırı değerlenen arsayı satmış zamanında. Ah dede ah bir bilsen şimdi oralarda ne rant dönüyor.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Berivanım dizisini izliyordu.
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Satmis butun dutluklarimizi uc kurusa
9 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
İbadet edemediği için İngiltereden kalkıp Türkiye’ye yerleşmiş
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
10 yıl yurt dışında çalışmış fakat eşimi yanıma alayım da oraya yerleşeyim dememiş... - Ayrıca bilmem kaç üstüm olan dedem şamanmış...Vizyonsuzluk bizde nesilden nesile aktarılıyor.
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Benim dedemin o konularda pek bi olayı yoktu kendi halindeydi adamcağız
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Küçükken (Yaklaşık 13 yaşında) köyünden kalkıp başka bir şehre taşınmış. Taşınırken de köyde ne kadar malı mülkü varsa bırakmış kardeşlerine. Yetmemiş 7 tane lokanta açmış, bu 7 lokantayı da kardeşleri ve onların çocukları uğruna batırmış. İyi niyetli olmanın acısını çekti ve hiç kimseye bir mal falan kalmadı.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
İstanbulun şu an lüks sayılacak bir semtini o zaman bırakıp akrabalarımız var diye sultanbeyline taşınması
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.