Biraz da Kadının Kadına Olan Düşmanlığından Konuşalım
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      patavatszmelek
      Özgürlükten bahsediyoruz… Eşit haklardan bahsediyoruz… Fakat neden hala bir kadın olarak diğer kadınlara karşı beslediğiniz düşmanlığı yenemiyorsunuz? Son zamanlarda kadınlara karşı işlenen suçları fazlasıyla görmekteyiz. Bu sebeple haklarımızı daha çok savunur olmamız gerekiyor. Birbirimize daha çok destek vermeliyiz. Kadınlara yapılan bu davranışlar kabul edilebilir cinsten değil. Erkeklerin size saygı göstermesini ve onlarla eşit olduğunuzu kabul ettirmek istiyorsunuz. Lakin, her şeyin bir başlangıcı olduğunu unutmamalısınız. En başta oğullarımızı yetiştirmeyi bilmeliyiz. Yetiştirirken tavizlerden kaçınmalıyız. Kadının değerini onlara aşılamalı ve aşılarken de aksi bir davranış sergilememeliyiz. Oğlumuzun bir kız arkadaşı olduğunda "O sana layık değil" demek bile kadınları aşağılamaktan başka bir şey değil. Nasıl bir anne olursan, oğlunun kadınlara bakış açısı da o şekilde olur. Bunun yanı sıra, erkek arkadaş edindiğinizde kız arkadaşlarını satmaktan vazgeçin. Görmemişin sevgilisi olmuş gibi yapışıp kalmayın. Yapışık ikizler değilsiniz. Özel hayatınız olsun, nasıl ki normal olarak bir erkek arkadaşları ile ailesi ile gerekse ilgi alanları edinerek vakit geçiriyorsa sizde bunu becerin. Size yapılan gerek fiziksel gerekse psikolojik şiddete de boyun eğmeyin. “Sana değil kadınlara güvenmiyorum” demekten vazgeçin artık! Çünkü siz kendinize güvenmiyorsunuz. Başka bir kadın gelip sevgilinizi, eşinizi elinizden alır diye korkuyorsunuz. Bu korku ile yaşamak neden? Başka bir kadına kuyruk sallayacak erkekle ne işiniz var? Zaten sevgilisi ya da eşi olan bir erkekle neden birlikte olursunuz ona da anlam verebilmiş değilim. Kadınlık gururunu bir kenara bırakın, diğer kadını hiç mi düşünmüyorsunuz. Aynı duruma düşmekten korkmuyor musunuz? Her iki açıdan da bir erkek için değer mi? Bu kadar mı acizsiniz? Sonra da birbirinize saldırıyorsunuz… Oysa yanlışı yapan kim? Ne oldu eşitlik? Ne oldu özgürlük? Kadının kadına olan düşmanlığını yenemediğiniz müddetçe bu hikaye böyle devam ediyor. Bizim gibi kadınların, hepimiz için verdiği çaba da kocaman bir hiç haline geliyor…
        gizem-ozan-karatas
        İlk eşim tarafından aldatıldım ve öğrendiğim gün boşanma davasını açtım. Başka bir şeye gerek yok. Diğer kadının da bilmediğini öğrendim. Bilsede neyi değiştirir? Davada da şahit gösterdim. Toplumun ahlakını bir kenara bırakırsak, o kadının bana karşı hiçbir sorumluluğu yok. Bunu yapan kocam dediğim adamdı, bana karşı sorumlu olan oydu. Cezasınıda o çekmeliydi.
          kedibey
          kurumda çalışan 10 tane kadın var, birbiriyle konuşan kombinasyonu (10un2li kombinasyonunu baz alırsak) 45te 10 filan olur en fazla :) tahammülleri yok birbirlerine, oysa daha dayanışma halinde olmaları beklerdim cinsiyet olarak azınlıkta kaldıkları için.
            yigit-arman
            O kadar haklısın ki..
              burciko
              Eşi veya sevgilisi tarafından aldatılan tüm kadınlar direk aldatıldığı kadına sallamaya başlıyor, İki kadınında birbirine ne sorumluğu var ne bir bağı. Kötü kadın yakıştırmasının bence sorumluluğu olması gereken erkek tarafına yapılması gerekiyor.
                turan-burc
                Gerçekten çok saçma bende anlam veremiyorum. Bi sevgilim var ve her şeyi birlikte yapalım istiyor. Ne arkadaşlarımla gezebiliyorum ne tek başıma kalıp kafa dinleyebiliyorum. Yani bu kadar takıntılı olmaya gerek yok. Onu aldatmayacağımı defalarca dile getirdim. Yanlış anlaşılmasın, aldatmak benim için şerefsizliktir. Böyle bir şey yapıp kendimi küçük düşürmem. Şimdi bir müddet ilişkimize ara verdik. Hergün arayarak ne yapıyorsun, neredesin diyor. Evdeyim. Karantina var. Karantina olsun ya da olmasın evdeyim. Oyun oynuyorum. Şu oyundaki npcyi bile kıskanmak nedir? Cidden çok fazla abartıyorlar.
                  ozge-uzun10
                  kimi zaman bunu bende yapıyom. cok kızıyom kendime sonrasında. bir erkek yuzunden en yakın arkadaslarımı kaybettim. hemde bana defalarca solemis olmalarına ramen. sonra agzımın payını aldım. simdi ne kadar pisman olsam ne fayda
                    steelvictorian
                    Suçun kadını erkeği olmaz, suç suçtur ve düzen gereği asayişin sağlanması uğruna gereken yapılmalıdır. Akabinde vücut farklılıkları, güç farklılıkları da dengesizlik bahanesi değildir. Ağır işler, sosyal gündelik yaşantılar da karşı tarafa iş kitleme gibi şeyleri sıradan gösteren bir kitle var kadın cinsiyetine mensup. Bunları da konuşmamız gerektiğini düşünüyorum akabinde kadınların erkeklerden bazı yerler de üstün olduğunu görsem de, bunu abartılı yönden yansıtmaya çalışanlara karşı geçit veremem.
                      cherry-cupcake
                      Yine bir kadın konusu ve yine içerisine yazan erkekler... Maalesef bazı tespitler doğru olsa da kadın dayanışmasının çok değerli olduğunu biliyorum.
                        littlemermaid
                        bu düşmanlık bazı durumlarda vardır ya da yoktur, asıl olan bunu engellemek için bizim nerde durduğumuz olmalı, ben bir kadınım iş hayatında da özel hayatta da hem erkek hem kadınlara karşı etik olmayı seçiyorum, iş hayatında kadınlarla çalışmak istenmeyen bir konumdayız ama kendi özelimizde bunu değiştirebiliriz, ben iş yerimde her zaman kız kardeşlik zihniyetiyle çalışma gayretindeyim, iyi niyet ve anlayışla meseleyi kişisel değil kadınların iş uyumu olarak algılayarak hareket etmeye çalışıyorum, evet herkes bu düşüncede değil bazen yıpranıyorsunuz ama yine de toplum tarafından ötekileştirilen kadınların kendi içinde dayanışması gurur verici, yani kurdu da olabilirsin destekçisi de, senin hayatın senin karman ;)
                          netotostopcusu
                          asıl olay buradan patlamıyor muydu zaten?
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.