Bir Şey Alınmasa da Engel Olamadığımız Alışveriş Tutkusu
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      corumluboy19
      Kanaatimce piyasa yoklama seansı olarak düşündüğüm olaydır. Bir şey almayacaksam bile sık sık girip ziyaret ettiğim siteler bulunmaktadır. İnsanı cezbeden bir şey var bu işte azizim. Masum gözükse de bir o kadar da tehlikeli ve dikkat isteyen alışveriş tutkusu, sizi ve sevenlerinizi üzecek hale düşürebilir.
        -lucy-
        Ben kendime ya da başkasına küçük hediyelik eşyalar (takı, magnet, anahtarlık) (hediyelik değil ama kendime kitap) almayı çok seviyorum, diğerlerini pek şaapmıyorum ama onlara zaafım var :))
          eefenizz_
          Evet evet bazen bime girip hiçbir şey almadan çıkıyorum ama param olmadığından
            benita
            Sahip olmadığım tutkudur, çok şükür
              disi.ejderya
              Alışveriş yapmaktan hic hoşlanmam jdjdj site site gezmek cok sıkıcı bence
                patronicee
                İç giyim, çamaşır tutkunuyum. Tüm modeller markalar dolabımda mevcut, tutamıyorum kendimi aşırı almayı seviyorm.
                  tsukyomi
                  Kitap, oyun ya da üniforma türevi şeyler (hehe) bakmayacaksam o kadar canım sıkılıyor ki alışverişte. Sitede de böyle, dışarıda da. Hele kıyafette felç iniyor üstüme sinirden, direkt bedene bakıp alıyorum. Maksimum 15 dakikadır alışverişim. Ama saydığım şeylerde inini dibini incelerim, isterse saatler sürsün.
                    merilolika
                    bundan muzdaribim yaa dışarı ne zaman adım atsam para gidiyo çocukları parka çıkardığımda bile illa bişe almam lazım ilk gördüğümde çok gerekliymiş gibi grliyo eve gelince pişman oluyorum ama almadan duramıyorum eve kendime çocuklara alışveriş uygulamalarını sildim gerü yüklememek için zor duruyorum
                      avci-kiz
                      Yakında kendi ok - yay takımımı sipriş edicem,ondan sonra her gün cennet bana
                        kshmr
                        Teknolojik aletler mağazası, evet saçma bir şekilde girdiğim zaman televizyon alıyorum en azından. Evde 4 tane televizyon oldu, 1 tanesi açılmamış paketinde duruyor. Satmayı düşünüyorum.
                          kisi
                          Mantıklı hareket aslında. Ben de araba bakarım. Hem piyasayı öğreniyorsun hem de uygun bir şeyler denk gelebiliyor. Yalnızca ihtiyacın olduğunda bakarsan o zamanki ürünlerle ve fiyatlarla sınırlı kalırsın. Tok alıcı olarak, rutin olarak bakınca fırsatlar denk gelebilir. Kıyafet konusunda da yapmak istedim hep ama kıyafet alışverişini hiç sevemediğim dayanamadım bıraktım her denediğimde.
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.