40
7.6.2020
Bir Oturuşta Tüm Sezonunu Bitirdiğiniz Bir Dizi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      adrenokortikotropik
      Her sezonu tek seferde izleyip bitirdiğim diziler; -La casa de papel -Elite -You -Lucifer -The 100 -Fi -Atiye Sizlerde önerebilirsiniz, izleyelim hemen durmaksızın ( ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ)
        biribensumudedi
        Stranger things After Life Lucifer The Society Rick and Morty You Atiye Locke&key
          ozlemiko_0
            heygidigocadunya00
            Fi/Çi 😋
              ahmetsakar
              Ben şu an the office izliyorum. sanırım pat diye bitiricem uzun olmasına rağmen. dünden beri 2. sezonu bitirdim.
                samyeli90
                Lost, Virgin River ve Stranger Things 😂
                  ayse_
                  Merlin
                    excelans01
                    Prison break Atiye Hakan muhafız You
                      bubbless
                      The office I zombie Twd Sense8 Breaking bad Sex education Rick and Morty Lucifer İnsatiable Euphoria Scream queens
                        zamanyolcusu
                        Atiye Dark Stranger things Black mirror Tepedeki ev Ozark
                          djsinemovic
                          Vikingsin her sezonunu bi nefeste bitiririm. Kamera açılarından tut oyunculuklara, kostümden dekora ef-sa-ne. Bi de yeni bişeyler arayanlara netflixte luna nero diye bi italyan yapımı dizi izledim. Orta çağda geçiyor, cadılar falan var doğaüstü sevmeyen izlemesin. Seviyorsanız ortaçağın o mistik havasını iliklerinize kadar hissedeceğiniz kaliteli bi iş.
                            ecemovskiii
                            Sanırım buna What/If cevabını vereceğim. Sürükleyici ve insanın merakını cezbedici bir yapım. İzlemeyen çok şey kaybeder bence.
                              halil-pasa
                                busrawashere
                                Atiye, russian doll, selfmade madam cj walker, la casa de papel, Anne with an e, Shameless, unorthodox,sense 8,rick and morty 2. sezon, ozark, valeria. Tek oturuşta bittiği için daha güzel geliyorlar. Tüm bi sezonu izledikten 3 gün sonra etkisinden çıkılıyor. Örneğin russian doll her aklıma geldiğinde sigara ve su içesim geliyordu. (mini dizi olanlar da var)
                                  kuculata
                                  Baby/la casa de papel/lucifer/black mirror/atypical
                                    atavratfenerbahce
                                    The Walking Dead ama gerçekten sokaktaki insanlara ve caddelere bakışım değişmişti o kadar aralıksız izlemişim ki anlatamam yani
                                      adrenokortikotropik
                                      Oh be izlicek dizi bulamamıştım bu öneriler çok iyi oldu :D İyi ki varsınız dio'cular ! :)
                                        benita
                                          cinayetvaraga
                                          Dijital flörtleşme. İzliyorum tek solukta
                                            bu-ne-simdi
                                            Kill me heal me. İzlediğim nadir dizilerden. İlginçti.
                                              tugbarella
                                              Derry girls
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.