45
11.2.2021
Bir Çiftin Ayrılacağını ya da Boşanacağını Gösteren Küçük Ayrıntılar
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      horny
      instada canım kocacımmmm, canım karım sevgilimmm aşkımmmmm diye foto paylaşan sevgi pıtırcıkları bir süre sonra yalnız foto paylaşmaya başlıyor ya, işte o zaman şak diye anlıyorum aralarının kötü olduğunu. yakın bi zamanda da ya boşanma ya da ayrılma haberleri geliyor zaten. en kötüsü de ilişkiyi sürdürmek için çabalamaları yok mu... o zaman her şey daha da kötüye gidiyor işte.
        lutfen-ama
        Boşanma davası açmalarından anlıyorum boşanacaklarını.
          moon_night
          Bunu anlayabilsem bu halde olur muydum??
            gregory_
            Baska çiftlerle ilgilenmiyorum ki, bana ne ya.
              kayberkay
              alla alla bu nasıl işmiş yahu ilk kez duyuyorum
                bright-wizard
                Hiç dikkat etmem.
                  plazacalisani
                  Uzaklaşmak. Iraksamak resmen. Kendi haline kalmak, artık bir şey paylaşmamak
                    senem-sengul
                    Birlikte olmaları ya da evlenmeleri yeterli zaten.
                      samyeli90
                      Aynı evin için de iki yabancı olmak
                        pillowtalk
                        Bana kalırsa Instagram'da bol bol biz çok mutluyuz paylaşımları yapması. Ne zaman böyle bir çifte gelsem net ayrılır bunlar diyorum ve oluyor. Değişmiyor yani.
                          roar
                          Ne kadar mutlu olduklarını arkadaş ortamlarında ballandıra ballandıra anlatmaları.
                            kisidegildisiii
                            Dışardan mükemmel ve örnek bir çift olarak görünmeleri. Eğer böyle bir çift tanıyorsanız üç beş yıla kalmaz boşanırlar, hiç şaşmaz.
                              damladamlo
                              asla kavga etmemeleri. Bi süre sonra ikisi de volkan olur patlar. Ortada evlilik falan kalmaz.
                                keladam
                                Genel hoşnutsuzluk, birbirinin yüzüne çok sık bakmama, birbirini beklememe kısaca tahammül edememeye ve alanına almamaya başlama
                                  kisi
                                  Kadının eşinin her yaptığına laf etmesi. Bir insanın her şeyine laf ediyorsan sende bir problem ya da art niyet vardır. Ayrıca insan bir yere kadar dayanabilir. O yüzden genelde boşanma ile ya da erkeğin tamamen sönük, silik bir tipe dönüşmesi ile sonuçlanır.
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.