Beyler Hiçbir Kız Asla Sadece Sizinle Konuşmuyor, Onun 5 Flörtünden Birisisiniz Siz
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      yyyuussuufff
      zaten biliyorsunuz ama gaflete düşüp inanırsınız diye aylık hatırlatmayı yapmak istedim.
        disi.ejderya
        Amannn yufus bence sen sıralamaya girmeye bak .d
          abdes_terligi
          bunu erkekler de yapıyor aq telefonuna bakıyorum adamın 20den fazla kızla flörtlü yazışması var. Kadınlardan daha çok yapıyor erkekler.
            tsukyomi
            Konuşunca flört mü oluyor Yusufçuk? Ah be Yusufçuk..
              voila
              Konuşmak ayrı şey flört ayrı şey, ikisini birbirine karıştırıyor olabilir misin?
                kafatamircisi
                garantici hatundur)) akıllı geçinir bir dalı bırakmadan öbür dalı da tutar fakat ikisini birden tutarsa arada tost olma ihtimali de vardır))
                  fuzbing
                  Üzdün yusufcum
                    mrsnl33
                    Normal arkadaş olarak konuşuyorsa napalim🤔🤔
                      moon_night
                      günaydııın
                        slmbnarda
                        Way amq her gün bir yeni bilgi
                          absurdizm
                          yok valla knk. kimseyle konuşmuyorum ben
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.