4
26.6.2020
Beklediğiniz Kargonun Evde Olmadığınız Zaman Gelmesi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      roar
      Yurtiçi Kargo'nun değişmez kuralı. Tüm gün evde olun isterseniz. Banyoda olduğunuz vakti bulurlar. Ya da evden 17.00'da çıkmanız gerekiyor mesela. 17.30'da getirirler. Sadece bende mi böyle bu durum ?
      0
        ulrich
        Genelde gelmeden ariyorlar , saati kararlastiriyorz,
          ahmetsakar
          bi de gelip apartman girişine damga yapıştıranı var bunların. zile basmamış kargonuz geldi yoktunuz yazıp geri gidilmiş. kafayı yedirtirler adama.
            tsukyomi
            Murphy kanunları. Olayın açıklaması tam olarak budur.
              aynenbileader
              evde olduğumuzda da gelmese yeridir yani ya kırık ya çürük falan gelmiş oluyor. hayırdır kargocular neden denetlenmiyor anlamıyorum
                benita
                Sırf bu duruma düşmemek için getirmeyin ben alayım şubeden diyorum, kuryeye verdik bekleyin diyolar 🤦🏻‍♀️
                  sucveceza
                  Normali budur zaten abi. Asıl evde olduğumuz zaman gelirse şaşılması gerekir.
                    mertiniz
                    This is Murphy
                      zeynebio
                      Bu hayattaki şansımı gösteriyor.
                        necnec
                        sinir krizi geçirtecek andır. bazen cidden köşede evden gitmemi bekleyip ben evden çıkınca geldiklerini düşünüyorum..
                          100numaraliadam
                          bir murphy kuralıdır.
                            ulanayca
                            evde olduğumuzda da nasıl oluyosa bi türlü gelemiyo o kargo...
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.