Bahar Candan'ın Mental Breakdown Yaşatan Röportajı
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      muzlu-pasta
      Estagpati pati dedigi yerde koptum yalan söyleyemiyicem Armağna beyede acıdım yazık ya djdjfjsjfnks
      https://youtu.be/1UVrLpD3mE0
      https://youtu.be/1UVrLpD3mE0
        merilolika
        merak ediyorum bir insan daha ne kadar kendini mal edebilir
          torture
          Estetik normalde insanları daha güzel yapmaz mı bu neden böyle çirkinleşmiş
            kafatamircisi
            "Şüphesiz ki biz onları düşünüp ibret alasınız diye yarattık" (bakara 102) Bkz. Bahar candan
              karolunita_
              tamam mal, bari ters orantılı şeysinden gğzel olsun mk. O da yok çok ilginç gerçekten ahsfkashal
                kania_
                İnsan kendini daha ne kadar rezil edebilir.
                  -lucy-
                  Bunu psikoloğa gönderin, valla manyak deli çatlak falan çıkar
                    badgirll_
                    Ne kadar acayip bi varlık ya sjdjfkfl
                      disi.ejderya
                      O degil de Armağan Çağlayan nasil insan yerine sokupta dinlemiş bunu...
                        berat_redflag
                        Bu niye yaşıyo ya, benim soluduğum havayı solumayı haketmiyor
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.