Ayrılık Sonrası Hediyelere Ne Yapılır?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      eflayilmaz
      Angelina Jolie, vakti zamanında Brad Pitt'in hediye ettiği Winston Churchill’in İkinci Dünya Savaşı sırasında yaptığı ve kendi koleksiyonunda bulunan tek tablosu olan Tower of the Koutoubia Mosque isimli tabloyu satışa çıkardı. Tablonun 1.5 milyon ile 2.5 milyon sterlin arasında satılması bekleniyormuş. İşte geri verseymiş, aldığı hediye satılır mıymış diye topa tutulmuş Jolie. Bence çok da güzel yapmış. Evde tablo görünce siniri bozuluyordur kadının. O kadar değerli bir hediyem olsa ben de satarım. Valla bana ayrılık sonrası hediyeleri geri vermek aşırı saçma geliyor. Sonuçta karşı tarafın sana özel aldığı bir hediye ve senin oluyor bir noktada. Benim Angelina gibi böyle değerli hediyelerim olmadığı için ayrılık türüne göre yakma, çöpe atma ya da başkalarına verme eylemi düzenliyorum. Siz ayrılık sonrası hediyeleri ne yapıyorsunuz?
        gregory_
        Kullanilabilir olanlari kullanmaya devam, digerleri bir kutuya.
          moon_night
          At gitsin Artık senin için çöp olan bir insanın verdikleri de çöptür (pahalı olanlar hariç)
            karolunita
            çöpe atmam, geri dönüşüm kutusuna atarım bari bi b*ka yarasın diye.
              mrsnl33
              Maddi olarak değerli bi şeyse iade ederim.Diğerlerini anı olarak saklarim
                gizemino
                Ben bütün tshirtlerini falan kestim yırtıp çöpe attım. Çok da güzel oldu. Aşırı rahatlıyor insanı
                  kayberkay
                  ayrılmak önce birleşmek gerekir ben pas yani vol 2
                  /
                  0

                  Tarihe Göre

                  İçerik bulunamadı.