Aygün Aydın'ın Türk Halkına Ağzına Geleni Söylemesi
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      cherry-cupcake
      Hakan Sabancı için söylediklerini yazmaya benim terbiyem müsade etmiyor. Çok ağır konuşmuş🤐 Ayrıca Türk milletine de saydırıyor. Kesinlikle tedavi olması lazım 🤷‍♀️ Kıza canlı yayında eskort demişler. 3500 tl'ye eski sevgilimle birlikte oldu diyen bir kadın bağlanmış canlı yayına. Aynur Aygün de delirmiş. Bu ülkede yaşamak çok zor ya. Kolayca televizyonda birileri size eskort diyebiliyor ve onlara hiçbir şey olmuyor.
      https://www.instagram.com/stories/aygnhanim/2563291985638980782/?hl=tr
      "Aynur Aygün'ün gerçek mesleği ne?
      " diye sorarak konuyu eskortluğa getirmişler. Çok kötü gerçekten kötü insanlar
      https://streamable.com/f9102w
      https://streamable.com/f9102w
        -lucy-
        Tamam üzüldüm eskort denmesine ama... Uff bana çok itici geliyor bu kadın..
          mevsimlerdensnbahar61
          Kıza eskort muamelesi yapılıyor iyi izlerseniz anlarsınız insanlar kadına şiddetin önüne geçmeye çalışırken en büyük şiddeti yine kendileri yapıyor salyaları aka aka konuşuyorlar nefes israfından başka bi şey değiller
            eski_bi_tanidik
            Bir kere de soyle sacma sapan insanları konuşmayıp şaşırtın amk
              godisahuman
              Umrumda degil turkiye gundemi bu degil cunku.
                godisahuman
                Ama kadina uzuldum.
                  kafatamircisi
                  başkalarının hayatlarına yaşantılarına ilgi duyuyor olabilirsiniz ama bunu da bizim gözümüze gözümüze sokmayın be kardeşim
                    mrsnl33
                    Yasadıgı olaylardan dolayı ya da aleyhinde geçen sözlerden dolayı uzgun olabilir ama türk toplumunun tamamını genellemesi bence yanlış.
                      mertoman
                      kendisine iftira atılıyorsa konuştuklarının bazılarında haklı fakat tüm topluma hakaret etmesini kabul etmiyorum bende kendisine iade ediyorum :)
                        peripedia
                        Bu kadının sorunları falan mı var? Kendini daha ne kadar küçük düşürecek acaba. Yoruldum her yerde onun videoları haberleri ile karşılaşmaktan. Şu aptal ilişkilerinizi nolur bir kendi aranızda yaşayın artık ya. Kaç kişilik bir ilişki bu böyle?
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.