29
18.8.2020
Avakadosuz Yaşayamayan Yeni Sürüm İnsan
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Ülkemizde hep olan ancak son zamanlarda bloggerların diyetisyenlerin pazarlamasıyla revaçta olup yüzde yetmiş hatalı kullanılan ürün. Avakado. Kahvaltısında olmayınca çıldıran bir insan tipi var hele evlerden ırak. Sizler kullanıyor musunuz doğru kullanımlarını biliyor musunuz ?
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Gizem ablamızın güzel bir sözü vardır. My avakado is very good avakado.
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Allah avokadosuzlukla sınamasın kimseyi
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Babannem yeni sürüm insanmış bunu öğrendim. Bir akdenizli olarak katıldığım düşüncedir. Eskiden kimse tadına bile bakmazdı şimdi bir almalar bir tarifler filan.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Yani özellikle diyet yapılan dönemde sağlıklı yağlar bulundurması nedeniyle tercih edilmesi mantıklı yiyecek. Popüler kültürün her boku metalaştırması sebebiyle bi anda aşıkları ortaya çıktı. Ye geç işte yok avakadolu çoraplar bilmemneler.. Göstercek ya onu bildiğini. Benzer pahalılıkta da birsürü yiyecek var neden zenginlik göstergesi haline geldi onu da anlayamadım
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ananin evinde avakado mu yiodun
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sadece Türkiye de değil dünyada olan bir trend ve inanır mısınız yanlış tüketiyormuşuz :) . Yediğimde tatsız tuzsuz nesini yiyorlar demiştim geçen yabancı bir youtube kanalında denk geldim asıl avokadonun yetiştiği ülkelerde milkshake,tatlı gibi formlarda tüketiliyormuş ve tadı muhteşemmiş.Oraların yerli insanları normal yenmez diyormuş.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Daha adını bile doğru yazamıyor kimse
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sağlıklı olan lezzetsizdir düsturuyla hiç denemedim, yoksa kaç para lan bi avokado
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Avakaoyu bilemem ama AVOKADO olmadan yaşayamam ay düşünsenize bi gün uyanıyosun kahvaltı yapıcaksın aaa bi de ne göresin avokadon bitmiş ay kabus gibi bi şey
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bir ara biz de modaya uyduk tükettik ama moda diye neler tüketmedik ki şu kısa ömrümüzde. Değil mi ama?
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
tadı yok bişi yok nasıl yiyonuz ya
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
ah ahhh... yokluk çok kötü. zamanında avokado alamazken mecburiyetten mango veya ananas yediğim günler olmuştu... tanrı gerçekten kimseyi avokadosuzlukla sinamasın...
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
İyi iyi yesinler afiyet olsun allah avokadosuz bırakmasın..
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Gereksiz artizlikler. Gerçi ben de brokolisiz yaşayamam. Limonlu falan güzel oluyo.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bir tanesi 7-8 lira birde. Ha ilginç özelliği de cıvık olanların iş görüyor olması.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
doğru kullanım ?? ilaç mı lan bu :D damak zevkine nasıl hitap ediyorsa öyle tüketirsin.ister kırmızı et üzerine sos olarak yersin ister yoğurtla karıştırarak ezerej soğuk meze olarak tüketirsin..
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
"ŞUAN CENNETTEYİM ELİMDE AVAKADO'🥑" dmskdmskdms
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Anasının karnından da avakadoyla doğmuşlar bunlar
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Avokado yağı libidoyu arttırır. Kesin bilgi yayalım.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.