34
25.9.2020
Asosyalliğin Gayet Makul Bir Yaşam Tarzı Olması
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      peripedia
      Koronadan önce de böyle düşünürdüm, korona ile birlikte kendini eve kapatma fikri çok hoşuma gitmeye başladı. Arkadaşlarla buluşma organizasyonu yapmak derdi yok, nasıl ulaşacağım derdi yok, trafik derdi yok. Kendinizle baş başa kalıyor ve sosyal olduğunuz zamanlardan daha iyi anlaşıyorsunuz kendinizle. Asosyal olmak benim için bir yaşam tarzı haline geldi.
        patiklipengui
        insanları tanıdıkça daha bi benimsedim.
          azginteke
          Makul fakat tekdüze. Bir süre sonra hayattan zevk alamama, ruhsal dengesizliklere yol açabilir.
            gregory_
            Genetik olarak antisosyalim.
              meyvesebze
              Ben istemem asosyal masosyal Toplanip sole kizkiza bi meyhaneye,bistroya,cafeye gitsek Gulsek eglensek.İcimiz sisti
                sadiksay
                Süper ama tavsiyem kendiyle arkadaş olanlar denesin bu arkadaş edinemiyorsunuz anlamına gelmez bu bir tercih meselesi ve günümüz de en mantıklı tercih denilebilir
                  samyeli90
                  Asosyallığın gözünü seveyim vallahi iki arkadaşım var ayda 1 buluşuyoruz bu kadar gerisi ev kitaplar ve kedim 💕
                    hickurusu
                    Hiç bana göre değil. Bir ara oldum da çıldıracaktım. İnsanın kendini eve kapatıp vakit ayırması güzel şey de bir noktaya kadar.. Sonrası sıkıntı
                      detokssuyu
                      Klasik sonbahar ve kış hayat tarzı. Yazın bu düşüncede olmayacağını düşünüyorum sevgili Peripedia. Çokta kötü bir hayat değil ama, tembellik yap, uyu, dizi/film izle. Evlerimiz Dünyanın en konforlu yerleri.
                        karolunita
                        annem ve ablam asosyal olduğum için bana uzaylı gibi bakıyor ve zorla dışarı çıkarılıyorum. artık kabullenin şunun normal birşey olduğunu!
                          who_am_i
                          Yalnızlığı seviyorum
                            kisidegildisiii
                            Şu devirde kazandığımız paralarla -daha doğrusu kazanamadığımız- daha makul bir yaşam tarzı düşünülemezdi. Çünkü yanılıp kapının dışına adım attığın anda cepten para eksiliyo ki çoğu zaman cepte para da olmuyo canım diocular
                              tarcinkokankaranfiller
                              bazı insanlar asosyalliğe itiyor
                                rocknrollbabe
                                Kişiye göre değişir ancak çok da güzel bir şey değildir.İnsan sosyal bir hayvandır
                                  mltmysr
                                  Asosyallik hastalık değil tercihtir. Hem de mükemmel bi tercih :)
                                    bright-wizard
                                    2020 yılı ve sonrası Asosyallik moda olacak))
                                      sedefartuny
                                      Para biriktirmek istiyorsanız yapmanız gereken şey. Ben tüm paramı sosyalleşmek için harcıyormuşum. Karantina döneminde farkettim. Alışverişimi de yaptım ama para da biriktirebildim.
                                        hatko_
                                        abi kimse kimseyi kandırmasın, hepimizin sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var, sosyal ilişkiler çok önemli bir kaç olumsuzluk ile karşılaştın diye pire için yorgan yakıyorsunuz
                                          melisalamia
                                          makuldür, kabulümdür.
                                            cukopurto
                                            geçiş dönemlerde arada bir olabilir ama uzun vade de ağır depresyon is loading.
                                              luciferin_kizkardesi
                                              Mart ayında bu yana asosyalim desem yeridir. Dışarı bir düğün için, 2 sınav için, bir kerede yan binadaki teyzeye birşey göndermişti annem onun için çıktım. Mesela arkadaşlarımla neredeyse hiç konuştum.Binadaki kankilerimle çok nadiren konuştum.Asosyallik iyi bir şey kötü değil halimden memnunum 😉
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.