25
19.2.2021
Aşkından 13 Erkeğin İntihar Ettiği İran Prensesi Qajar Hikayesine İnanıyor musunuz?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      horny
      Bana çok abartı geliyor yani yalan bilgi bir şekilde yayıldı. Eskiden böyle kadınlar beğeniliyormuş yalanına inanan var mı aramızda? Ayrıca çirkin değil de farklı bir tarz diyelim bence.
        moon_night
        Oha ne prensesi bu bizim geçen sene ki mal osman
          sedefartuny
          Bence doğru. Tabii ki kulaktan kulaktan yayılırken süslenmiş ve köpürtülmüş olabilir ama her dönemin her toplumun güzellik anlayışı farklı. Kaldı ki bu örnekte bir statü mevzu da var. Dolayısıyla her şey olmuş olabilir. Şu kadını bir rahat bırakın artık ya.
            gregory_
            Belki tatli dillidir filan kim bilir.
              kania_
              İran premsesi abimizde bi değişikmş yani değişik hala şoktayım ve bu bilgiyi her görüşümdede şoka gircem
                sadisfekshin
                Adamlar ağır oğlancıymış.
                  mrsnl33
                  Allah affetsin prenses diye yazmasa erkek zannederdim bunu😂😂😂😂
                    kania_
                    Olağan üstü bir şehir efsanesi filan heralde
                      vitaly
                      Ey 250 gram...
                        gilad-pellaeon
                        sevgilileri kör ise olabilir belki
                          tam1peachh
                          tak bi qajar mış ha
                            almila__
                            Bana da çok abartı geliyor ya işin açıkcası..
                              burakb_
                              13 yoktur da 2-3 vardır bence. Çünkü nasıl anlatsam. Bazı erkekler baskın seviyor, o dönemde de vardı muhtemelen bu tipler veya sırf erkeklere duyulan ilgi bu arkadaşa yönelmiş olabilir. Olur yani ama 13 erkek aşkından intihar etmiş falan h*ssiktir lan oradan derdim.
                                dunyabarisi
                                Evet öbür dünyadan yazıyorum
                                  efla_tun
                                  Ya prenses çirkinliğinden üzülmesin diye oyun oynamışlar yada aşk bu ota konar bu prensesede hesabı
                                    kisi
                                    Büyük ihtimal uydurma. Ancak güzellik algısının bölgeden bölgeye, zamandan zamana, kişiden kişiye... değiştiğini de unutmayalım.
                                      detokssuyu
                                      Müge Anlı'nın programındaki Sevgi için de aynı şey konuşuluyor. Güzellik gerçekten göreceli bir kavram ya da bu beylerin güzellik ile bir işleri yok. Vardır bir alametifarikaları mutlaka.
                                        perisa
                                        Yalan ya bu şehir efsanesi
                                          ozymandiase
                                          Allah affetsin de hiç inandırıcı değil. Huyu güzeldir belki diyeceğim ama 13 erkek de biraz şov bence.
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.