0
8.1.2021
Aşı
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      hanmergen
      Aşı bir boka yaramaz. Hatta size bunu bir fıkrayla açıklayayım: Fahişelik yapan bir adam varmış. Ama fahişelikten kazandığı parayı kiliseye bağışlarmış. O para ile hayır işleri yaparmış, öğrenci okuturmuş. Bir gün papaza gidip durumu anlatmış. "Aziz peder, bu durumda ben günaha mı giriyorum, sevaba mı giriyorum?" diye sormuş. Papaz biraz düşündükten sonra "Valla evladım..." demiş, "Yaptığın kötü bir iş. Günahı var. Ama kazandığın parayı hayırlı işlere harcıyorsun, bu da sevaptır." demiş. Ve eklemiş: "Bence sevabın günahını karşılar. Yediğin şey de yanına kâr kalır." * * * Aşı da aynen öyle. Aşı olanların koronaya yakalandığı haberleri geliyor arka arkaya. Yani aşı bir boka yaramıyor. Aşının içindeki maddelerin yan etkileri de olduğunu düşünürsek... Hah! İşte o yan etkiler yanınıza kâr kalır. İleride nereniz pırtlar bilemem.
        yagmurals
        aşı karşıtlarının kafasına asla erişemeyeceğimi düşünüyorum. verilen örnek de bunu doğrular nitelikte.
          mrs_furby
          E biz ne bok yiyeceğiz
          /
          0

          Tarihe Göre

          İçerik bulunamadı.