1
25.6.2020
Arkadaşım Yüzünden Düştüğüm Kumar Batağından Ev Sahibimin Kızının Beni Kurtarması
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Üniversite yılları harikaydı. Ben güzel yaşadım yani. Okul bitince ucu bombok bi yere çıkıyor dostlarım beni dinleyin. Hayvan gibi enerjin var, zamanın var ama paran yok. Olsun. Part-time işler, dayıdan amcadan istenen harçlıklarla idare eden zamanlar. Hepsi gerçekten hayatın süper normal akışına uyan şeyler. Bir gün alamancı dayımın yolladığı 200 Euro elime geçince ekstradan, o an kral oldum. Yani kralını tanımam öyle bir para benim için. Ev arkadaşım güzel adam. Akıllı, mantıklı çocuk ama benim sınıf çevrem hayatsızlar ordusu. Dersteyken arka sıradaki Yasin’e dedim. Yasin elinde fazladan 500 lira olsa naparsın. İddaa oynarım ağa dedi ve ekledi. Bi tane CD’ci varmış, orada kaçak bahis oynatıyorlarmış. Adam trink parayı veriyormuş. Gözünün önünde 30 bin lira almış adamın biri. O konuştukça dinledim. Bilmediğim bir sürü futbolcu, futbol takımı ismi söyleyip göt cebinden iddaa gazetesini çıkardı. Mavi yuvarlaklar içine aldığı takımları ve oranları bana anlattı. “Bunlar banko abicim, banko bunlar. Var ya şu an kredi çekip oynarım o kadar güveniyorum” diyişini hipnotize olmuş bi şekilde dinledim. Olum dedim sen anlıyorsun bu işten herhalde. Yaptığı 3-5 liralık kuponları gösterdi bana. Param olsa varya dumanını attırırım ortalığın dedi. Para parayı kazanırmış. Ders çıkışı Yasin’e dedim ki beni götür o CD’ciye :( gidelim hesabımızı açalım. Büyük bir heyecanla gözleri parladı var mı lan paran? dedi. Var anasını satayım var hadi gidelim. Gittik yoldayken de bi sürü şey anlattı bana. CD’ciye geldik hesabım açıldı. Yasinle cafeye oturduk o maç senin bu maç benim bam güm bahis yapıyoruz. Kazan kaybet derken en son çok güvendiğimiz maçtan dolayı yattık… Dedim yasin bende bi 500 lira daha var :( Bi daha gittik. Bu kez kaybettiğim 500 lirayı da kazandım. Hatta daha fazlasını. Dünyalar benim ya. Yasin’e de harçlığını attım. Artık sonsuz bir paraya sahibim adeta altın yumurtlayan tavuğum.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Gece gözüme uyku girmedi. Maçlar bitiyor bu kez casino’ya giriyorum. Bir iki liralık oyunlar oynuyorum hep kaybediyorum ama arada teselli ikramiyesi verdikçe oynamaya devam ediyorum. O günden sonra aralıksız oynamaya devam ettim. 200 Euro suyunu çekti. Ev arkadaşıma diyemedim bile param olduğunu ve işin acı tarafı kumarda kaybettiğimi. Aşırı mutsuzum. O giden paranın bir ihtimal geri döneceğini düşünüyorum. O giden 200 Euro’nun üzerine 200 lira daha borçlandım. Ne olursa olsun o parayı geri alacaktım. O parayı alınca da işim bitecekti kumardan ama yine kaybettim. Kira verme günü geldi. Ev arkadaşım kiranın yarısı olan 400 lirayı bana uzattı. Benim cebimde kuruş yok. Tamam dedim ben öderim başkan için rahat olsun. Aileden gelen paralar, kredi falan o sırada hepsi yalan oldu 10 gün içinde. O parayı da gitti CD’cide kumara yatırdım. Yine olmadı. Şerefsiz Atletico Madrid o golü yemedi. Kirayı da yedik kumarda :( Napsam napsam hala borç arıyorum. Dedim abi yolun sonuna geldik. İtiraf edicez ev sahibine. Güzel insan zaten belki anlayış gösterir. Borcumuz borç sonuçta insanlık hali. Bi cesaret söyleyeyim dedim. Ağlarım falan olayı dramatize ederim belki bana kıyamaz. Ev sahibimizin güzelce bi büfesi var. Arada kendisi arada eşi duruyor. Bu kez gittim ikisi de orada. Dedim abi ben bu parayı kumarda kaybettim. Ev arkadaşım da verdi bana parayı onunkini de kaybettim. Tüm suç benim affet beni ne diyeyim sana. Adam bi önce sinirlendi. Güzel insandı kendisi. Ulan dedi başka bi şey olsa kızmam da gidip kumarda kaybetmişsin ne salak adamsın. Haklısın abi ne diyeyim dedim. Ne zaman ödersin dedi, bilmiyorum abi dedim ağlamaklı. İyi hadi git dedi. Çok sağ ol abi kral adamsın falan söz ödicem bu ay arkadaşıma söyleme dedim.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Akşam oldu aşırı mutsuz şekilde odamda takılıyorum ev sahibim aradı. Ulan dedim daha gündüz konuştuk çok ayıp ya. Açtım aşırı mutsuz ses tonuyla. Sen ne okuyordun mühendis değil misin dedi evet abi dedim. Kızın sınavına iki ay var gel iki güne bir özel ders ver kapatalım borcunu dedi. Ciddi misin ya derken havalara uçtum delirdim çıldırdım sevinçten. Hakikaten de öyle oldu. Her gittiğimde çaylar kekler derken karnımı da doyurdum. Utancımdan kumara da bulaşmadım. Kızımız da istediği liseyi kazandı. Hala bayramda seyranda mesaj atarım. Çok kral adamdır ev sahibim. Hayatta güzel insanlara denk gelmek çok önemli. Önemli not: Yasin i*nesiyle görüşmüyorum.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
batak demeyelim de ufak bi uyarı diyelim. evini, arabasını, ailesini kaybeden var. insandaki kazanma içgüdüsü çok büyük bug.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ben hep 50 liralık oynuyorum
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.