101
9.2.2021
Aramızda Brokoli Seven İnsanların Dolaşıyor Olması
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      keladam
      Hiç tadı tuzu olmayan, piştiğinde anormal derecede eve osuruk kokusu yayan, her daim içerisinden minyatür bir maymun çıkacakmış hissiyatı yaratan brokoli seven insanların olmasını bir türlü aklım almıyor. Hayır sevilecek sebzelerin olduğu konusunda hem fikirim, anti-vejeteryan da değilim, sebze katlini de destekliyorum. Ancak brokoli yiyen bir insanın ben hayattaki seçimlerini bir sorgularım. Durur bir düşünürüm yani bu kadar damak tadı olmayan biri insanın hayatta neyine güvenebilirim, sağı solu belli olmaz. Evrimsel olarak yüzyıllar önce yok olmuş olması gereken bir sebze kendisini milyonlarca hayırla uğurlamak istiyorum.
        lellu
        Brokoli sevenler ölsün mü?
          imailahorsilahh
          "Evrimsel olarak yüzyıllar önce yok olmuş olması gereken bir sikko türü" gördüm 15 sn falan önce. Daha fazla maruz kalmak istemediğim için şuan başlığını terk ediyorum.
            moon_night
            O küçücük ağaçlara nasıl kıyıyorsunuz yaa bırakın büyüsünler🥺🥺
              kayberkay
              gram kotulencek yani yok bence aksine her yemeği seven ben için gayet normaldir zaten bı sevmediğim tarz da yok yiyeceklerde
                bright-wizard
                Brokoli gibiyim sağlıklı ama tadım tuzum yok😅
                  gregory_
                  Brokoli öpsün seni.
                    diocubacito
                    bence güzel sebze zaten öyle pişirip tak diye yemiyoruz ki zeytinyağı + limon + sarımsak ile deneyebilirsiniz
                      eo110
                      Çorbası da fena değil hani
                        lolipops
                        Linç yemek istemem ama yani zeytinyağlı yoğurtlu mısırlı salatası çok güzel oluyor . Ayrıca her sebzenin sana bir faydası var gerçi şimdi sebzeler bile %100 doğal değil yani önceden aldığın her mısırın her şeyin farklı bir tadı olurdu şimdi standart . Sen sevmek zorunda değilsin kesinlikle ama bizi de bu kadar dışlama normal bir şey sevmemiz
                          leprechaun
                          Brokoli ve brokoli iyidir. Sevilir. Her şekilde yenilir.
                            apollonia-corleone
                            Haşlayıp dümdüz yemeye çalışıyorsanız tabi sevmezsiniz.Geçen bir Amerikalıya sebzeyi dümdüz haşladığınız düzgün kullanamadığınız için sevmiyorsunuzu anlatmaya çalışıyordum brokoli üzerinden.Türkiye gibi mezesi zeytinyağlısı bol bir ülkede böyle düşünen olmasına şaşırdım
                              canece
                              Çiğ yenilmesini öneriyorlar hep. Bi kere brokolili cacık yapmıştım o yüzden. Ölüm gibi bi şeydi
                                burakb_
                                Yoğurtla yiyeceksin gayet efsane oluyor tadı. Ben faydalı diye yiyorum eve zorla brokoli alıyorum.
                                  gilad-pellaeon
                                  Brokoli çorbası candır
                                    _gizem_
                                    sevmeyen de ne bilim çok lezzetli bence benim en sevdiğim sebze o insanların damak zevkine karışma sen yanlış yiyorsun bence biraz yağ,tuz,limon,nar eşkisi dök accik da sirke misss gibi oluyo tadı
                                      pisilamest1
                                      Ya küçükken arkadaşlarım ben brokoli,ıspanak ve pırasa gibi sebzeleri severek yediğim için hep garipsiyorlardı.Hala garipsiyorlar ama napim seviyorum sndlkamkdmksladmkl
                                        berkanparlar
                                        en yakın arkadaşım olur kendisi
                                          tiroyitbezi
                                          Brokoliyi ciddi ciddi seviyorum. Pişmiş, haşlanmış hatta çiğ hali. Çiğ halini elimle parçalara ayırıp salatamın üzerine ekliyorum. Biraz haşlayıp doğrayıp, üzerine sarımsaklı yoğurt ve kızgın biberli yağ döküyorum süpersonik birşey oluyor. Tavsiye ederim.
                                            mercannn
                                            Efendimissss o bizim ♥️
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.