Arabanızı Evinizin Orta Yerine Park Edebileceğiniz Bir Garip Ev İlanı
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      peripedia
      Gün geçmiyor ki Sahibinden'e sıra dışı bir ev düşmesin. Bu sefer ki öyle leoparlı meoparlı aşırı kıro bir şey değil. Baya baya "Ne hayatlar varmış be" dedirten cinsten. Gel gör ki çok param olsa yine de arabam evimin orta yerinde olsun istemem. Şayet bir koleksiyon arabası değilse. Tüm gün onunla tozda kirde gezip evin ortasına soktuğunuzu düşünsenize. Ya da benim ruhum mu fakir?
      https://www.sahibinden.com/ilan/emlak-konut-satilik-mimar-yapimi-ozel-tasarim-luks-ev-952726158/detay
      Bahsi Geçen İlan
        disi.ejderya
        Ben bu kafayı çözdüm bak. Araba fantezisi olsun ama evimde rahat edeyim nasil ama 😅😏
          somurtkan_sirin
          arabasına kıyamayan bir tipse tabii
            merivella
            Arabaya bak be aksesuar gibi duruyor orda nağlet gelsin.
              htrnz
              görseldeki araç sizin olsa sizde koynunuza alır yatardınız :)))
                hayalperestbirii
                görgüsüzlük abi başka bir şey değil ya , su an acayip kıskanmam peki 🥺🤭
                  gulfemkaya
                  Biz buradan devam ya
                    gulfemkaya
                    Aynen böyle devam bence
                      sairsel
                      Garaj denilen birşey var kardeşim, evin ortasında arabanın işi ne?
                        silmarillion
                        Abi o arabanın sahibi benim gibi sanayinin içine gidip gelmiyor her gün, geçtiği yollar bal dök yala yollardır iki gözümün çiçeğinin:) çok büyük ihtimalle de adamın bir ton arabası vardır, onu kullanmıyordur, evin o köşesini de showroom gibi kullanıyordur işte. Tam bir komprador kafası sevdim lan:)
                          birbirceyrek
                          Kerpeten Ali’nin evi? Yıllar önce de vardı yani bu moda
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.