40
29.12.2020
Almanya’daki Market Fiyatları
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      onurcancelik
      Lidl, Almanya'nın en ünlü mağaza zincirlerinden biridir. Kataloğunu aşağıya bıraktım. Moralinizi çok bozmayın :)
      https://www.lidl-flyer.com/aktionsprospekt-28-12-2020-02-01-2021-5/view/flyer/page/1?_ga=2.211345813.1081759448.1609228799-1671694048.1609228799
      Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz
        amakafamiznasiguzel1
        sebzelerin fiyatları kilo değil de tane üzerinden dimi? lütfen öyle olsun çünküüü
          imailahorsilahh
          Fiyatları görünce katalogdaki buhar makinasının eksikliğini hisseden ben.
            ladydisko
            Yunanistan'dan daha ucuz İtalya ile fiyatlar hemen hemen aynı hatta peynirle içkiler daha pahalı
              eski_bi_tanidik
              - noluyo acaba
                cinayetvaraga
                Bu kıyaslamaya bakacaksak Bulgarda bir tane Bila diye market zinciri var. fiyatları gör ağlamaktan beter oluruz. uzmeyin bizi abiler ablalar.
                  dr.rock
                  -96 ne olm , alana bide üstüne para mı veriyolar, oha
                    meyvesebze
                    0 koymayı unutmuşlar sonlarına
                      nobodyy1
                      Eeeee siz de ettiniz ama şu alman fiyatlarının içine. Yeter bee
                        arasserin
                        Arkadaşlar, şöyle şeyler paylaşmayın ya. İnsanın baktıkça içinde bulunduğu durumu kabullenmesi çok daha zorlaşıyor
                          sedefartuny
                          Bugün 19 liraya milföy hamuru almış biri olarak canım çok yandı şu an. Her şey nasıl ve hangi ara bu kadar ateş pahası oldu hala anlayamıyorum. Ama gerçekleri bu şekilde görmemiz güzel umuyorum bu gerçekler bize yol gösterir ve bir şeyleri değiştirebiliriz.
                            gilad-pellaeon
                            Bunu bizim değil akp denen örgüte oy verenlerin görmesi gerek
                              bkurt
                              Lidl Avrupadaki bim desek daha doğrudur. Aynı ürün başka markette 2 katı olabilir. Ama Lidl candır😎
                                dr.d
                                Saygısız vatan haini. Avrupa bizi kıskanıyor lan. Ne konuşuyonuz burda cıks cıks. Ayıp be ayıp 😂
                                  fuzbing
                                  Tüketmeye devam edip hayranlıkla izlemeye devam edersek "sik nasıl tutulur" adlı belgeselde başrol Türkiye oyuncular halk olarak oynarız, dünya bizi izler.
                                    gilad-pellaeon
                                    şöyle kutu kutu pringles olsada yesek baksana 10 kutu alsam 10 euro gibi bir fiyat veriyorsun ye ye bitmez
                                      bombshelll
                                      Ben Almanyaya gidiyom, by
                                        plazacalisani
                                        Lidl, Avrupa ülkelerinin BİM’i gibi bir şey. He fiyatların yüksek olduğunu kabul ediyorum Türkiye’de. Ama bunu BİM’le film kıyas etmek gerekiyor
                                          cokbilmisdegilcokbilen
                                          Yani düşük segment bir market. Ancak buradaki olay şu. Onlar asgariyle ne kadar peynir alabiliyor biz ne kader alabiliyoruz ? Önemli olan yazan fiyat değil bu çünkü.
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.