10
30.7.2020
Alın Teri Denilen Şeyin Tamamen Palavra Olması
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Yoktur böyle bir şey. Yıllardır bu lafla büyüyen biri olarak inanmıyorum bu safsatalara. Alın teri falan yalan. Yeterince sermayen olsun, zehir gibi iki tane finansçıya ver paranı. Onlar borsada, dövizde, altında oynasın sana kar getirip dursunlar. Maaşa bağla onları. Bitti gitti. Alın teri, helal para falan bunların hepsi tantana. Boş laf. Kandırmayın kendinizi.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Ben bu düşünceye katılmıyorum. Emek verilerek kazanılan her şeyin daha anlamlı ve uzun vadede sağlam olduğuna inanıyorum. Hepimizin yağmaya falan başlaması lazım o zaman. Alın teri, emek, çaba önemli kavramlar arkadaşlar.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Gunumuz de cikmis bi deyim deil zaten... Eskiden sartlar zormustu.Tarlada bahcede madende insaatta..Makinelerin robotlarin yaptigini insanlar yaparken alin teri dokulmez mi hic? Simdi hersey kolay
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Biz alnımızın akıyla kazanırız paramızı ve alnımızın teri dedikleri bu olsa gerek der susarım! He tutup Dan Blizerian'ı koyarsanız bunun alın teri farklıdır arkadaşım bunun başka yerleri terliyor ben size söyleyim.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Alın teri doğru insan tarafından doğru yerde kullanıldığında mutlu edici bir kelime, ama işler değişirse durum sıkıntı.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Alın terinden kasıt EMEK. Ve evet insanlar emekle para kazanıyor, kazandıkça sermaye yapıp daha çok kazanabiliyor. Yalan filan diyorsan sende sıkıntı var demek ki.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.