Akrabayla Başa Çıkma Yöntemleri
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      android_dahaiyi
      her şeye karışıyorlar. hadsiz hadsiz laf ediyorlar. bitmiyorlar bitmiyorlar, dedikodusu, pis bakmaları, kıskançlıkları... elimde olsa ağızlarını yırtıcam ama ailemin aman ayıptır dediklerinden bir şey de yapamıyorum. nasıl baş edebilirim bu akbaba sürüsüyle
        silmarillion
        Engellemek, istavroz çıkarmak ya da yüzüne haç tutmak, üstüne zemzem suyu atmak, sarımsak demeti sallamak, gümüş de işe yarar.
          asit
          Eve geldiklerinde uyuma numarası yapabilirsiniz veya 'grib olbuşub beb yea' diye ortalığa hapşırırsanız kalkıp gidiyorlar..
            disi.ejderya
            Evde yooohumm taklidi yapıyorum. Zile basanlara kameradan bakiyorum akraba ise acmiyorum
              gizemino
              Duymayacaksin ya valla bir savaş vermeye gerek bile yok diye düşünüyorum cahile bir sey anlatilmaz
                fuzbing
                Akbabayla başa çıkma yöntemleri diye okudum. Gerçi pek de yanlış sayılmaz sanırım.
                  samyeli90
                  Ben evde yokum ki Zaten hiçbiriyle görüşmüyoruz
                    whoareuhehe
                    bence oyunu onlardan farklı oynamalısın. senden kaba ve ters bir hareket için pusuda bekliyorlar kesinnnn yapsa da bunun bin yıl lafını etsek diye. o yüzden yüzlerine gülüp dostmuş gibi görünerek sinsilik yapmanı öneririm. elini kirletmeye değmez 🤪
                      honeybee
                      vallahi ben tavrımı koyarım direk yami o yuzden bana kolay kolay yaklaşamaz bir sey diyemezler
                        coronavirus
                        Görüşmemek.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.