Akıllı Robot Süpürge Tavsiyesi
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      bitchcraft
      Yaklaşık 4 ay önce xiaomi roborock s50 aldım. hepsiburada'da günün fırsatı indirimi ile 3000 TL'ye geldi. Biraz deneyimlerimden bahsedeyim çünkü alırken çok fazla kullanıcı deneyimi yazısı bulamamıştım. Satın al butonuna basmadan önce elim titremedi değil, büyük şüphelerim vardı çünkü fiyatı laps diye karttan çekmek için biraz fazla. Ama 4 aylık kullanımdan sonra kesinlikle her kuruşuna değdiğini söyleyebilirim. Cihaz tahmin edildiği üzere mobil uygulama ile senkronize çalışıyor. Şarj ünitesini önü boş olan bir yere koyduktan sonra ilk çalıştırma ve sonrasında evin haritasını otomatik olarak çıkarıyor. Hani ev almaya gidersiniz katalogda kat planı olur ya aynen öyle ekran görüntüsünü aşağıya bırakıyorum. Evin haritasını çıkardıktan sonra dilediğiniz alanları birleştirip dilediğiniz alanları ayırabiliyorsunuz. Örneğin antreyi ayrı bir oda gibi atayabiliyorsunuz alanı ne olursa olsun. Cihazın temizliğinde 3 ayrı mod var Room, All ve Area. Default olarak app All'da açılıyor. Başlattığınızda evin her yerini kafasına göre temizliyor. Yani salonu bitirmeden antreye geçebiliyor. Ama Room modunda odaları seçerek başlatırsanız o odayı bitirmeden başka bir alana geçiş yapmıyor. Bu yüzden de room modu bana daha mantıklı geldi. Aynı zamanda mop özelliği de var. Mopu arka tarafına taktığınızda hem süpürüp hem silme işlemini yapabiliyor. Öyle sizin sildiğiniz gibi olmasını beklemeyin çünkü cihaza üstten uygulanan bir kuvvet yok. 45 numara ayağınızın çıkardığı izi tek üstünden geçişte cillop gibi yapmıyor yani ama mopun ciddi anlamda kirlendiğini de temizlik sonrası görebiliyorsunuz. Temizlik işlemini yaparken püsküllü saçaklı olmayan halıları da temizliyor. Püsküllere falan takılma ihtimali yüksek. Aynı zamanda halı üzerine geldiğinde halı olduğunu algılayıp gücünü kendisi arttırıyor. Temizliğe başlamadan önce evin durumuna göre çalışmasını istediğiniz gücü siz de seçebiliyorsunuz. Sessiz, Standart, Güçlü ve Turbo modları var. Yine evi temizlerken app üzerinden cihazın nerelere girdiğini nereleri bitirdiğini falan da anlık olarak görebiliyorsunuz. Temizliği bitirip dinlenmeye gittiğinde de app üzerinde kaç m2 temizlediğini ne kadar sürede temizlediği falan yazıyor. Bütün bunların dışında epey bir özelliği de var. Haftanın diledğiniz günleri dilediğiniz saatlerine otomatik temizleme kurabiliyorsunuz. Yeni şeyler öğrendikçe burayı güncelleyeceğim. Sonuç olarak; pişman etmez, hayat kalitenizi arttırır parasına da kesinlikle DEĞER. Bugüne kadar amelelik yapıyormuşuz :D
        kania_
        redmi markası bence hem kaliteli hemde çok şık
          dijitaldunya
          Uzun uzun araştrımalar sonunda 6 ay önce Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro satın aldık. Telefonla nasıl yönetebiliriz, ev dışından telefondan çalıştırabilir miyiz, halıların üzerine nasıl çıkar, teknik destekleri nasıl vb. sorular için şu sitedeki birçok
          https://www.n11.com/elektrikli-ev-aletleri/elektrikli-supurge-ve-yikama/robot-supurge
          robot süpürge
          modellerini iyice araştırdık, yorumları farklı sitelerden de okuduk. Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro'yu aldıktan sonra da 6 aydır bir sorun yaşamadık. Sadece telefon uygulamasını cihazla ilk kez eşleştirirken biraz uğraştırıcı oldu. Bu konuda, gelen kitapçıkta detaylı açıklama olması lazımdı.
            genarcanov
            Robot süpürge furyası son dönemlerde oldukça hızlandı. Benim tavsiye edeceğim model hem yerli oluşu hem de özellikleriyle Şımart Katya. Kesinlikle incelemenizi tavsiye ederim.
            https://simart.me/product/simart-katya-robot-supurge-fiyat/
            https://simart.me/product/simart-katya-robot-supurge-fiyat/
              workclassicpaper
              https://iyioneri.com/en-iyi-robot-supurge/
              https://iyioneri.com/en-iyi-robot-supurge/
              şuradan bulduğum ve çok memnun kaldığım alet. içini açıp baktığınızda vay be bunlar benim evimden mi çıkmış dedirtiyor.
                cilemak
                Robot süpürgelerin performans olarak en iyisi iRobot markasında oluyo her bütçeye uygun modeli var wifi bağlantısı kurulan modellerini tavsiye ederim evde olmadan çalıştırabiliyosunuz ciddi kolaylık sağlıyo
                  prion
                  İyi kaliteli robot süpürge arayan varsa irobot 974 modeli çok iyi aldığımızdan beri büyük rahatladık wifi bağlantısı kurduktan sonra telefondaki uygulamadan süprügenin yanında olmadan çalıştırabiliyoruz çekim gücü çok iyi halılara çıkıyo bizim koltukların altı yerden yüksek onun altınada girip süpürüyo ne arasak var çok memnunuz
                    zeyn0
                    Robot süpürge kategorisinde irobot markası net öne çıkan bir marka. Diğer markalardan ayrı olarak robot süpürgelerinde çift fırça var ben 671 modelini kullanıyorum.Aylardır sıkıntısız çalışıyor beklentimin çok üzerinde bi performansı var müşteri hizmetleri de herhangi bi sorunda hemen ilgileniyor başınızı ağrıtmıcak aldığınıza pişman olmıcağınız bi marka.
                      svcnfdn
                      Uygun fiyatlı kaliteli seçenek olarak irobot 604-605 modellerini tavsiye edebilirim üst modellerinden eksiği wifi bağlantısıyla telefondan kontrol seçeneği yok ama performansı çok başarılı fazla kirli yerde ekstra çalışıyo tekerlekleri halıya çıkabiliyo ben çok memnunum
                      /
                      0

                      Tarihe Göre

                      İçerik bulunamadı.