Adını Koyma Şansın Olsaydı Ne Koyardın?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      ladyfierce
      Kendi isminiz hariç' Nazenin olurdu
        gregory_
        Andrey.
          imailahorsilahh
          Süreyya ismi çok hoş ama bana gitmez. O yüzden sonuna 'su' eklenebiliecek herhangi bir isim. VenüsSu
            palmiye
            Adımı cokkk seviyorum.
              odamdakimelek
              Melek gibi ismim var maşallah değiştirmem
                busrawashere
                mümkünse ş ve r ardından a gelmesin üç ya bildiğin 3 diyince bile biri beni çağırıyor gibi oluyorum okulda çok sıkıntılıydı
                  cinayetvaraga
                  ismimi sevmem ama üstüne de kafa yormadım.
                    me_out_bye
                    Kız isimi: Merve, Aslı, Leyla, Büşra, Zahide, Elif, ilayda, Meltem, Buket, Betül, Asiye, Berna, Berfu, Çiğdem, Derya, Çağla, Didem, Dilara, Dilek, Doğa, Duygu, Ece, Ecrin, Eda, Emel, Esma, Ezgi, Fatma, Feride, Gaye, Fulya, Hayal, Masal, Gönül, Gonca da güzel, Gözde, Gülşen, Güzide, Hazal, Hülya, İclal, İrem, İkbal, Jale, Kader, Kübra, Melis, Müjde, Neşe, Necla, Nevin, Özlem, Rana, Rengin, Reyhan, Rukiye, Seda, Seher, Selma, Sevde, Sevda, Serap, Sibel, Şeyma, Tülin, Yelda, Yeliz, Yeşim, 🤔 Severim. Abartılı abidik kubudik sevmem. Böyle biraz klasik sade ve tatlı olanlardan anlamlı olan hoş duran. Ve kadınlık içermeli 🤗😎😏🤨👌🏻👍🏻 Biraz sevimli biraz güçlü 🤨👌🏻😎 - Melodi ne mk. Evladım olsa sevemem. Kızı sevecen isme bak ? Izdırap söylemesi. - Yok klarnet mk. -- Dolunay su nur ? Bu ne mk. Karmaşaya bak.. Çocuk ağızı götünde doğacak olacak. - Berkecan Tuna götükayık ? Bu ne aQ. Çok mu aradınız... denişikler.🤦🏻‍♂️
                      asit
                      Saffet
                        me_out_bye
                        Memnunum hoş bir isim bana uyuyor sanırım. Çok kötü değil. Ama daha modern bir şeyler isteyebilirdim. Ama ama kısaltması var o da gayet bu tarza geliyor. Bu ihtiyacını karşılıyor. = Memnunum. Bir şikayetim yok. Hem uzun ciddili kaliteli belli bir ağırlığı tadi havasi var hemde kısa çabuk söylenebilen sevimli. Soyadımıda seviyorum. 🤔 İnsanları sevmiyom. 🤔🤨 Hal ve hareketlerini. Yes.
                          patronice24
                          İsmim gayet hoş, havalı ve kulağa güzel geliyor zaten.yalnız anlamının 'güzellik tanrıçası' olması beni rahatsız ediyor okadar. Gene olsa gene kendi ismimi koyardım.
                            amakafamiznasiguzeel
                            adımı seviyorum değiştirmezdim çok zorunda olsaaaam ..... bilmiyom bulamadım. aslı olabilirdi bak
                              nobodyy1
                              Adımı seviyorum ama melody fena olmazdı.
                                _gizem_
                                ismim güzel ama Gece olmasını isterdim
                                  monaiman
                                  Şeyime.
                                    lucrecia_
                                    aysa
                                      eefenizz_
                                      İsmimi seviyorum ya başka ismi yakıştıramam ki kendimee
                                        mevsimlerdensnbahar61
                                        Adımı seviyorum ben bikerem yani ama Piraye olabilirsede güzel olurdu
                                          abar-caba
                                          Adsız olurdu. No name...
                                            tiroyitbezi
                                            Sedna. Yeni keşfedilen dokuzuncu gezegen. Adı mükmellel
                                              _laraa_
                                              sıla
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.