18
6.8.2020
Aaaa dio'lara Emoji Atma Özelliği Gelmiş!
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      ahmetsakar
      Burayı renklendirecek müthiş bi olay olmuş. Sırayla atın bakalım nasıl duracak 😋
      0
        melisalamia
        çokta iyi olmuş çokta güzel olmuş amanında amanın😛
          mevsimlerdensnbahar61
          Oha çok iyi 👍
            ahmetsakar
            şimdiii.
            https://dio.onedio.com/baslik/sizi-dinliyoruz-dio-da-gormek-istediginiz-yenilikler-neler-1002027?t=popular&f=all&p=1
            buraya tıklayınca
            da bi şeyler oluyo.
              ozymandiase
              Bence çok güzel olmuş Böyle yenilikleri görmek güzel. Teşekkürler developerlar...
                migrostagaripbirkasiyer
                Hadi biraz kavga edin ben de izliyim 😁😁😁😁
                  eski_bi_tanidik
                  Hani nerde ben göremiyom
                    hysosiri
                    Çok tatliş görünüyo 👅
                      utumasasiilekayanadam
                      Herif çocuğu olmuş gibi sevinmiş
                        zodyakli
                        Yaaa dio dostum sen ne güzel güncellemeler yapıp bizi sevindiriyorsun öyle :)
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.