35
7.10.2020
A101 İçerisinde Düdüklü Tencere Güreşi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      utumasasiilekayanadam
      Salaksınız
      https://twitter.com/Gazeteyasam1/status/1313788470222114816?s=20
      https://twitter.com/Gazeteyasam1/status/1313788470222114816?s=20
        xlethex
        Vatandaşi olmasak komik bir ülke aslinda
          tachycardia
          Dertlerini seveyim
            cinayetvaraga
            Lan gardaş bu nasıl bir rezillik be.
              monaiman
              Disney Channel izlerdim çocukken, Hanna Montana'da Hanna bir topuklu ayakkabı yüzünden bir kızla kavga etmişti mağzada, bende, e oha yani abartmayın derdim. Şimdi anlıyorum, hiç de abartılmıyor hatta hafiflettiriliyormuş.
                busrawashere
                o düdüklü tencereyi orada almak vardı
                  who_am_i
                  Bizim ki de dert mi amk
                    thetalentedmrripley
                    Bi nohut için bir kuru fasulye için değer miydi be ablam. O nasıl bi kündeye getirmedir öyle 😂 Nasıl lezbiyen oldunuz? - Her şey beyimin etli nohut istemesiyle başladı :)
                      sairsel
                      İki yiğit çıktı meydane, ikisi de birbirinden pervane hoppaaa
                        benita
                        Açlık oyunları düdüklü tencere edişın
                          dr.rock
                          Ön taraftan, apış arasından sağ kolu geçirerek eli uçkur bağı hizasında tutmalıydı çiçekli yazmalı teyze ters şark kündesiyle bitirirdi işi kapardı düdüklüyü
                            samanyolundan
                            bime traş makinası gelmiş ,acılış saatinde gittim,önümde iki bayan var,tmm dedim makina benim,bayanlar traş makinasını ne yapacak.kapı açılır açılmaz bayanlar bir daldı,biri hemen kapmış,bende sallana sallana vardım kasaya,hani traş makinası? şu bayan kaptı abi
                              zeynebio
                              Bu daha ne ki? Market 10'da açılıyorsa kadınlar 9'da marketin önünde sıraya giriyorlar. Orada onları durduruna, önlerine çıkana aşk olsun. Bu da ev hanımlığı için önemli bir durum. Gün gibi bir şey bence.
                                daisyyy
                                75 yaşında bir komşumuz var. Pandemi dönemi. 65 yaş üstünün sokağa çıkmasının yasak olduğu zamanlar. Sen git Bim'e 1000 tl'ye yemek takımı al. Alamancılar para da b*k. Kapıda karşılaştık başka bir komşu ve bu teyzeyle. Biz alalım içeri sen taşıyamazsın dedik. Belimiz koptu. Ki o kadın onu sepete koymuş eve kadar getirmişti. Eski topraklık mı nedir bilmiyorum ama bu da öyle bir anımdır.
                                  ozlmli
                                  Milletimiz bir indirim görmeyedursun maşallah aslan kaplan kesiliyor. Etmeyin eylemeyin olmuyor böyle olmuyor.
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.