23
13.5.2020
"Ya Sen Çok İyisin Ben Seni Kıramam" Diyen Kişiye Söylemek İstedikleriniz
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      uslanmazbu
      Gerçekten biri bunun ne demek olduğunu açıklayabilir mi ? Önce tanışma fazla saatlerce süren muhabbet sonra sen çok iyisin kalbin temiz ben seni kırmak istemem. Pardon sebeb ?
        ayse_
        Öyle bir şey yok ya. Devam etmek istemiyor işte. Şerefsiz demeyesin diye de öyle çıt pıt yapıyo
          wisletful
          Resim atmışsan beğenmediyse , aradığı şeyleri tam olarak sende bulamadıysa , Konuştugun kişi karaktersizin tekiymiş , Ayrıca kendini farklı biri olarak tanıtmış olma ihtimalide yüksek .. Böyle bir durumu bende tecrübe ettim , benimle yüksekten konuşuyor cool tavırlar , sinirlerimi bozdu , Bi girdim biz muhafazakarız ailemle tanışmadan görüşemeyiz falan Bir an da 180 döndü aynı senin yaşadıgın gibi ..
            sana_diyom
            Kıvırıyordur net. "Ben fazla iyiyim sen beni kıramazsın" deseniz içinden canavar çıkar emin olun
              transylvania
              Senlik bir durum yok , karşı Tarafın karaktersizliği.. için rahat olsun , illede altını kazıcam dersen çok sebep çıkar , bu tarz şeylerle aklını bulandırma .
                mevsimlerden-sonbahar61
                Höstt bre deyyus sen kim ola
                  kebuay
                  Kaç bu kişiden kıracak o seni Ayrılmak icin bahanesini ustlenen kisidir
                    miss_depressive
                    Türkçesi: Ben tam bir şerefsizim kaç benden kurtar kendini
                      benita
                      Sorun sende değil bende demek istiyor
                        zodyakli
                        Defolsun gitsin zaten. Ne demek ben seni kıramam. Sen niye daha tanımadığın insanı kıracağına kanaat getirdin ki? Bunun adı öz güvensizlik mi şerefsizlik mi?
                          zuzayli
                          Bak kuş uçuyo 🔪 aa yok o olmayan beyninmişş
                            ilsasilem
                            Allah var kırmadılar. Kırmadan oturdular ağzımıza
                              ozanesi
                              Genelde hemcinslerim yapıyor bunu. Yahu bir kadına yaranacaksınız diye bu kadar küçülmenin manası var mı 😁 Ne demiş Neyzen Tevfik usta, Ben deli miyim, Mecnun gibi... Diye devam eden güzel bir söz. Dikkate alınız
                                bnldrn-
                                Kadınlar cok yapar kırmadan paramparça etmekte üstlerine yok
                                  mertiniz
                                  Off.. Bazen öyle bir an oluyor kii, insan "Kır kır, vallahi önemli değil. Kıymetli yemek takımının bir parçası değilim ya ben, ne olur sanki kırılsam" demek istiyor. İnsan en çok kırılmak istediklerini seviyor
                                    buse01
                                    Kırarsın kırarsın ağzıma bile yaparsın ben fırsat vermiyorum diyesim geliyor
                                      apollonia-corleone
                                      Söylemek değil de şöyle şak diye ses çıkaran bir hareket çekmek isterim
                                        patikli-kontes
                                        ben sana beni kır demedim ki zaten derim ona. öyle saçma cümle mi kurulur
                                          moonlight3rd
                                          Teşekkür ederim. Düşüncelerin için. Şimdi sakince toparlan ve s**tir git.
                                            biranormal_
                                            Gaan-dııır-dıııımmmm
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.