23
9.9.2020
"Size mi Soracağız?" Dediğiniz Gereksiz Klişeler
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      bisosyolog
      Örneğin rakı meselesi. Yok şöyle kadınla içilir, yok birinci kadehte şu olur, yok adabı vardır filan. Dün de bir rakı sofrasındaydım ve sinir oldum. Size mi soracağız?
        efenizz_
        Ders konusuu.. Akraba topluluğuna annen yüzünden zorla götürülürsün.. Sonra anneme yok işte boşverin dershaneyi lisesi ztn iyi, boşverin spor kurslarını dersine konsantire olamaz, benim tanıdığım bi kurs var boşverin bunu gelin oraya yazdıralım vb. Yav kardeşim SİZE Mİ SORCAZ?
          benita
          Aa bir saniye, klişelerden nefret ederim ama rakı’nın gerçekten bir adabı var, öyle kafada kadeh döndürmeyle olmuyor maalesef.
            trivium
            Ne zaman evleneceksin, yaşın geçiyor, yaşıtlarının çocuğu var...
              hickurusu
              Nasıl giyineceğimizi, nasıl oturacağımızı, nasıl konuşacağımızı size Sorcazz
                thetalentedmrripley
                Kimle konuşup kimle konuşmayacağımızı size soracak değiliz. Şöyle ki ; Ünideyken bizim grupta bi arkadaş vardı, lakabı Lucifer'dı (Netflix'tekiyle uzaktan yakından alakası yok bu puştun). Bu Lucifer kötü arkadaş deyiminin vücut bulmuş hali, şeytanın veliahtı, resmen şerefsizlik için yaratılmış öyle bi şey, ne yavşaklık yaptıysak hep bayrak tutanımız bu oldu. Gruptan bir başka arkadaş (ki ona düz arkadaş diyebiliriz), bir takım kötü hadiselerden sonra artık bu Lucifer ile arkadaşlığını bitirmek istiyor ve ikili arasında şöyle bir diyalog geçiyor.. Düz Arkadaş : Lucifer ben senden bıktım, görüşmek istemiyorum, lütfen artık benimle konuşma. Lucifer : Kimle konuşup kimle konuşmayacağımı sana soracak değilim! (Not: Lucifer yüzsüzlüğün kitabını yazmış olsa da sözünün eri çıktı, 10 yıl geçti hala konuşuyorlar)
                  bigaripyolcu
                  evlenmiyorum, size mi soracağım.
                    velevkiozge
                    Sürekli kadınları saçma hallere sokan birçok gereksiz cümle var. hepsine karşı "Size mi soracağız" diye yanıt verilebilir
                      _umut_
                      Kaç aydır görüşüyorsunuz bu işin adını koyun artık böyle olmaz
                        lawyergirll
                        Dün doğum günümdu vee arkadaşlarım kız ve erkek bana süpriz yaptılar ve resimlerimi hoca görmüş bide geliyor hesap soruyor bana kimleyim yok sevgilimlemiyim laaa sanane Size mi soracağım hayatımda bu kadar saçma olay görmedim ayyy haykiroyorum artık 😖😤
                          sairsel
                          Bunlardan başka kim var ki yeğenim? Biz eskiden ne yokluklar çektik!
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.