"Kankam" Dediğin Kişiden Hiç Hoşlanmaya Başladın Mı?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      obiyagmur
      Lise 1... Liseye yeni geçenler bilir ilk gün gözler hep bi arkadaş arayışında olur.. Tabi bende aynen böyleydim. Buldumda.. Herşey burda başlıyor zaten:( 6,7 kişilik kalabalık, eğlenceli tam bi ergen gurubu kurduk.. Ama doğanın kanunu yada başka bi deyişle değişmez kural gurup her ne kadar kalabalık olursa olsun birbiriyle çok yakın sadece iki kişi oluyor, birbirini anlayan iki yakın dost.. Tabii benimki bilin bakalım kim.. X diyicem şimdi ben ismini veririm dio su yok ama benim şansım ya açar görür ben şansımı biliyorum :( İşte biz x le baya iyi kankayız.. Böyle sabahlara kadar yazışmalar, işte akşam parklara gidip (tek değil tüm gurup) oturup delicesine sohbet etmek ya işte erkek kankası olan kızlar mutlaka şuan beni anlıyor :)) Tabi herşey keşke böyle kalsaydı :( Ah şu kız kankalar yokmu o kız kankalar.. "kankaaa siz x le baya iyi anlaşıyosunuz sew olun" "kanka ya bence senden hoşlanıyor ben anlarım bakk!" Daha neler neler.. :( Çocuğa alıcı gözüyle bakmamı sağlamaya çalışıyorlardı. Başardılardaa..:'( Zaman akıp gidiyor.. Her gün, her dakika, her saniye aklımdan bi türlü çıkaramıyordum.. Yaptığı en saçma hareketler bile gözüme şahane geliyordu.. Ben X ten deli gibi hoşlanmaya başladım.. Ama bi sorun vardı.. O beni neyi olarak görüyor? Bu soruyu öğrenmek için çok saçma Bi işe kalkıştım :( Gurupta onunla samimi olan (aynı zamanda benlede) çocuğa x ten hoşlandığımı bunu ona söylememesini sadece onunla benim hakkımda biraz konuşmasını istedim.. (tabikide benim ondan hoşlandığımı ona anlatmış) :((((( X bana gelip ne dese beğenirsiniz.. "Özür dilerim yağmur ama en yakın arkadaşıma bunu yapamam" dedi ve benimle ilişkisini bitirdi :( Sonradan öğrendim oda benden hoşlanıyomuş ama benim x ten hoşlandığımı söylediğim çocuk (yani onun en yakın arkadaşı) benden hoşlanıyomuş :( En yakın arkadaşıma söylemiş oda bana söyledi.. Ondan dolayı benle çıkmamış.. Şimdi mi şimdi.. X le aynı sınıfta olduğumuzdan konuşuyorduk araya kordona virüs girmeseydi.. ama şuan sadece sosyal medyada storilerimize bakıp birbirimize ifade bırakıyoruz:( Ne yapmalıyım Korona virüsü bitip okul açılınca siz söyleyin? :( zaten eskisi kadar çok hoşlanmıyorum.. Off bi akıl verinn! Ama önce sizde yaşadınız mı benim gibi bi olay onu anlatınnn bklm :((
        bentercihetmiyorum
        KIZ KARŞIMA GEÇMIŞ DEEP TURKISH WEB SAPIK ISMET TAKLIDI YAPIYOR NASIL HOŞLANAYIM AQ "KURTULUŞTA BI ABIM VAR DALGAYI AĞZINA ALIYO LAVUK YA"
          redblack
          Yaşamadim oyle bir sey
            buse01
            Gökhan diye biri vardı,bi ondan birazcık hoşlandığımı hatırlıyorum lise 1 den beri kankayız hala
              eski_bi_tanidik
              Yaşıt miyiz
                roxannee-
                Offff çok fena hem de. Baya içine düşüp niyeti bozmuştum çocukla ilgili. Baya yürüyordum kendisine. Son dakika frenledim kendimi. yksa işler çok fena karışacaktı.
                  zimbo
                  Allah affetsin hoşlandım. Hem de ağzının içine düşecektim o derece...
                    wb-
                    Kendileri şuan sevgilim olur.
                      sameet
                      Şimdi burda şöyle bir sorun var kanka. Ben herkese kanka diyorum ve sonra hoşlaşmaya da başlayabilirim birinden. Bu da sayılır mı ?
                        sinek_valesi
                        yokk laa hiç olmadı öyle bir şey..
                          mertiniz
                          ben daha abartıp aşık oldum.. Sonra da olanlar oldu zaten..
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.