219
12.10.2020
"Hobaaaaa" Diyelim mi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      cinayetvaraga
      Şimdi az önce bir şey keşfettim ve bu durum beni çok rahatsız etti. Böyle şeyler yapmasak daha guzel olmaz mı burası?
      0 1
        tam1peach
        Oha amk naptın özlem abla mitozlamı ürüyon
          xlethex
          kişilik bölünmesi amk
            amakafamiznasiguzel1
            hobaaaa. wtf? :))
              buse01
              Ben onu kaç ay önceden keşfetmiştim hatta gözlemlerim sonucu bir hesabnda evli bir hesabında bekar takılıyor chhchchcc birinde cinsel sorunlar başka hesabında aile kişilik vs sorular falan filan koptum ya.
                benita
                Bir halt yiyorsun isim yazma bari?
                  xlethex
                  ciddi psikolojik vaka yalniz, hepsinde rol kesmek kolay degil. acaba kendi kendine karsi ciktigi vs olmus mu? bakmadim diolarina
                    busrawashere
                    kendisini 5 yıl sonra nerede, kim olarak görüyor acaba?
                      utumasasiilekayanadam
                      Ajansınnnnnnnn ajannn
                        lellu
                        Ben de fark etmiştim, sonra dedim banane
                          _suveyda_
                          Bi tek bana mı normal geliyor bu durum? Bir hesabından diğerine yorum falan atıyorsa garip olur tabi ama farklı tarzda başlıklar açmak için kendine farklı karakterler yaratması bana pek garip gelmedi açıkçası. Ben başlık açmıyorum o kadar yaratıcılığım yok; ama olsaydı ben de kendime kurgusal karakterler yaratmak isterdim.
                            me_out_bye
                            Biliyoruz zaten. Gizli saklı bir şey yok hepsine aynı ismini yazmış. Buse01'in dediği gibi ben de farkettim ama biraz geç farketmişim ben. Başta bayağı yanıtlar falan atmışım bir sürü ayrı kişiler diye. Sonradan farkettim. Bir çeşit iş galiba. Ya da kendini geliştirmeye çalışıyor. Ya da politika. Her işte bir politika olur onlarında bu galiba. O yüzden yapıyor iş yürüsün diye sanırım. Başka bir şey gelmedi benim aklıma. 🤔😐🤷🏻‍♂️. -- Dünya işleri. Bazı kirli işler adamım.
                              monaiman
                              Bunu baya önceden fark etmiştim. Baya bir ruh hastası hareket olarak gelmişti bana. Kim bilir daha kimlerin kaç hesabı var.
                                djsinemovic
                                Bir de ben farketmeden ayrı ayrı hesaplardan hep sevmiştim seni özlem.. kurumuş boğazım
                                  visnelikapkek
                                  Bipolar olabilir mi? Eğer öyleyse düzen takıntısı var ki her hesabında farklı konuları ele alıyor. Sağlık sorunlarını hangisinde paylaşıyor acaba yardımcı olalım
                                    busrawashere
                                    belki bu kadın olmasaydı hepimiz hesapları dondurup, ekşi'ye geçmiştik kendisi onedio'nun arka kapısı
                                      libidio
                                      Arkadaşlar arkadaşlar sakin olun. Mitoz bölünmedim, ajan değilim, psikolojim de eh işte.. Lakin belirtmeliyim ki acımasız ve bilmeden yaptığınız yorumlar karşısında sesli güldüm. Sizin gibi nadide dio'culara bir Özlem yetmez diye düşünerek çok özlem olmayı tercih ettim. Kıymetinizi bilin...
                                        meyvesebze
                                        Ohaaa Biz burda 3 5 kisimi kaldik yani Aktif hesaplarin cogu ozlemmis zaten 😁
                                          sairsel
                                          Bazıları iki yüzlü olur bunu biliyordum ama beş altı yüzü olanı yeni gördüm 🤔
                                            lellu
                                            onların hepsi bu çok şükür 🤷‍♀️
                                            0
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.