21
8.5.2020
“Bunu Sadece Kendi Ailemden Duydum“ Dediğiniz Sözler
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Ölmeye kalktı? Whaaat?? Şöyle oluyor. Diyelim ki biri var ve bu kişi bir anda kriz/atak geçirdi veya hastaydı baş ağrısı tuttu bunu asla “birden rahatsızlandı” şeklinde anlatmazlar olayın büyüklüğü “ölmeye kalktı” ile açıklanır ve herkes o anda orda çok ama çok ama çok önemli bişey olduğunu anlar. Nedennn? Bende bilmiyorum.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
''siz de anne baba olunca anlarsınız''
  • Yanıtla
  • 0
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Tabii kelimesinin sonuna ‘r’ ekleyip konuşurlar. Yıllar öncesinden dalga geçtiğimiz biri ile alakalı bi espriydi. Çok dalga geçtik demekki bizimkilerin ağzına takıldı kaldı 🤷🏻‍♀️ bir de babam bana kızdığında düdük makarnası der
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Klinça. Annem verilen işi yapmadığım zaman bunu söylerdi. Bulgar argosunda sorumluluktan kaçan kişiyi tanımlar. Ama dedemden duyduğum bir kelime var ki, eyvahlar olsun: Şiptarsko djubre. Makedonca'da Arnavut gübresine tekabül eder. Eyvallah dede.
  • Yanıtla
  • 3
  • 1
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Kuzzulkurt! Bilenler gülümsedi bile. Ananemin her kızdığında bize söylediği sözdü. Canım benim.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Lise Neden akranların gibi olmuyorsun? Neden uyumsuzsun? Neden yabani ve insanlardan uzaksın? Bunun gibi birçok şey. Şimdi iyiyiz ama. Akranlarım gibiyim. İyiliği tartışılır.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Babaannem halama bağ bahçe işleri verirdi sonra yaptığı işi beğenmez amını eşşek sikesice diye bir şey söylerdi. Neden neden!
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Estetikli dudağı olan birini görünce maymun götü gibi der babaannem.Aman duymasın demek de yok baya ortaya
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
İlk önce AHLAK ondan sonra İLİM ahlaksız insan ilimli ilimli insan ahlaksız olmaz
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Annem ve ailesinin sinirlenince cok sk kullandigi bir ifadedir. Normal versiyonu: baba deviresice! (Telaffuzu: boabua deviresice!) Kisasi: Baba! (Telaffuzu: boabuaaa!) 🤣🤣🤣🤣🤣
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bitti Kalana derdi anneannem anlamını sordum asla hayatta olmaz gibi bir şeymiş toprak başa derdi bir de o da öl geber demek miş 😂 doğulu falan sanmayın anneannem izmirli kendisi ege yöresine ait sözler mi bilmiyorum gerçi Bir de her şeyendeyim kullanan bir annem var o da anneannemden geçme bende öyle olacam sanırım
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.