"Ben Ölünce Yalnız Kalmasın" Diye Kocasına İkinci Bir Eş Bulan Koca Yürekli Kadın
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      detokssuyu
      Malezya'da olmuş ama bizim ülkemizde de olduğuna ve olabileceğine o kadar eminim ki. Facebook'tan bulmuş eş adayını da yani kumasını. Sonrasında ölüm fikri aklından çıkmış sanıyorum "Hastalanırsanız veya güçsüz düşerseniz çok eşlilik harika bir şey." demiş. Bunu bu kadar dramatize etmeden eşi ile paylaşsaydı keşke. Bazı insanların naturasında bu var sanırım. Meşrulaştırmak istemiyorum ama çok eşli yaşam tarzı bu insanlara bir hayli çekici geliyor. Playboy falan mevzuları da buran türüyor sanırım.
        disi.ejderya
        Birilerinin canı grup istemis 😏
          merilolika
          ben ölünce gider başkasıyla evlenir beni unutur diye komaya giriyorum ben elin kadınlarına bak herşeyi yapıyolardır bunlar herrrrşeyi
            buse01
            Umarım ilerdeki eşim de bu tür hassasiyetler de bulunur.
              asit
              Hadi adam sizden önce ölürse koca yürekli threesome tutkunları ?
                lovewkoko
                böyle konuları içselleştirmek istemiyorum ama benim şimdi eşim olsa ve bu kararı alsam, yani mülayım bi adam bulsam hani ben ölünce karımla iyi geçin vs diye, adam her gün karımla ilgili fantezi kurar. ölümümü bekler pezevenk. yani gavatlar cidden bu dünya için fazla naifler gibi.
                  kafatamircisi
                  Harama uçkur çözmesin diye helal süt höpürdetmiş birini bulmuş goca yürekli kadın))
                    sedefartuny
                    Ay sağ olsun var olsun ya. Kendinize hiç mi saygınız yok? Biraz olsun kendinizi düşünün şu hayatta ya bırakın eşiniz siz öldükten sonra ne yaparsa yapsın.
                      yabadabadu
                      kendine kuma getirmiş
                        alevalevay
                        yılın en aşığı olabilir
                          abdes_terligi
                          iğrenç. Sapkınlık budur işte aq homoseksüellik değil
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.