"Aşı Oldun mu?" Diye Sormayı Normal Karşılıyor musunuz?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      yagmurals
      Bu durumla ilgili öyle bir şey gördüm. arada kaldım şu an. normal sanıyordum fakat sorulmasında sakınca olabilir.
      https://twitter.com/NevaCiftcioglu/status/1402989486154293262
      https://twitter.com/NevaCiftcioglu/status/1402989486154293262
        strangestar
        Bence normal değil aşı olmadı diye hasta muamelesi olur bu da ilişkilere zara verebilir.
          strangestar
          Bence normal değil aşı olmadı diye hasta muamelesi olur bu da ilişkilere zara verebilir.
            monaiman
            Bundan sonra eve gelen akrabalara "aşılarınız tam mı?" diye soracağım :D
              garavel_usta
              Gayet normaldir. Dolgu ile virüsü nasıl bir tutabilirsiniz amq? Virüs lan bu şakası olur mu? Bulaşıcı amq? Bu tweete atan şahısı kınıyorum. Beyni var ama kullanamıyor gibi geldi bana.
                lutfen-ama
                Yani tamam biz de duyar kasıyoruz da bu kaçıncı seviye? Zaten bu soruyu yoldan geçeni çevirip sormazsınız ki herkesin kafası karışık biraz olsun etkileri konusunda aydınlanmak için bile soruluyor ne var bunda yahu?
                  sairsel
                  Gündem zaten aşı ile ilgili olduğu için sorulmasında bir mahsur görmüyorum.
                    me_out_bye
                    Sanane yapram diye cevap verilebilir. Ya da insan gibi hayır olmadım veya evet oldum diyebilirsin. Çokta bi olay yok. Altı üstü soru yani 🤷🏻‍♂️
                      killforyou
                      pandemide bu kadar hassasiyet biraz fazla.
                        hotchocolate
                        Evet. Gündemimizde bulaşıcı bir virüs var. Korunmak için önlemler alınıyor. Ee yani bi zahmet normal bi soru olsun.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.